חומה רומית | מאטס הומלס בדרך לרומא

הבלם הגרמני נמצא בשיחות מתקדמות עם הקבוצה מבירת איטליה | כל הפרטים

מאטס הומלס בדרך לאיטליה. לאחר שהודיע כי יעזוב את ברוסיה דורטמונד בשבוע שעבר, הבלם הוותיק בן ה-35 מעוניין להישאר באירופה, אך לא מעוניין לשחק בקבוצה אחרת בגרמניה. וכעת רומא מסתמנת כמועמדת הבכירה לקלוט אותו.

על פי הדיווחים האחרונים, השיחות בין הצדדים חיוביות מאוד, ורומא עתידה להנחית את השחקן בהעברה חופשית. לבלם הגרמני יש משכורת בגובה 3.6 מיליון יורו, ונראה כי כדי לעמוד במחיר רומא תאלץ למכור כמה שחקנים.

לאחר שתי קדנציות בקבוצה שנפרשו על פני שלוש עשרה שנים, מאטס הומלס עזב את דורטמונד. שלא כמו בפעם הקודמת אז עזב לבאיירן מינכן וחזר, הפעם הסיפור שונה והוא ככל הנראה לא יחזור למועדון כשחקן פעיל. לאחר זכייה בשתי אליפויות בונדסליגה, שתי זכיות בגביע הגרמני והגעה כפולה לגמר ליגת האלופות, הומלס עוזב את הקבוצה, יחד מאמנו בעונה החולפת אדין טרזיץ’, אשר דווח לאחרונה על סכסוך בין השניים שהוביל לפיצוץ ולפיטורי המאמן.

בעונה האחרונה שותף הומלס ב-40 משחקים בכל המסגרות, במהלכם כבש ארבעה שערים ובישל שער נוסף, כולל זכייה בשחקן המשחק בצמד משחקי חצי גמר ליגת האלופות מול פריז סן ז’רמן. הוא עזר לקבוצתו להעפיל לגמר ליגת האלופות ולסיים במקום החמישי בליגה הגרמנית, שהבטיחה לה הופעה נוספת גם בעונה הקרובה במפעל המועדונים הגדול ביבשת.

הומלס עתיד להוסיף הרבה ניסיון ומנהיגות לחדר ההלבשה של רומא, שתחפש לשוב לליגת האלופות בעונה הבא, תחת ניהולו של דניאלה דה רוסי.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן