🚨 חוסה רודריגז עוזב את הפועל תל אביב

לאחר כחצי שנה במדי האדומים חוסה רודריגז עוזב את הקבוצה לדמירספור הטורקית. בעקבות העזיבה לטורקיה הספרדי מחק הספרדי את כל הציוצים בטוויטר שמראים תמיכה בישראל בעקבות המלחמה.

🚨 אבוקסיס ייאלץ להסתדר עם קשר אחד פחות לאחר שחוסה רודריגז הודיע כי הוא מעונין לעזוב את הקבוצה לטובת דמירספור הטורקית. עוד בתחילת חלון העברות הקשר הספרדי עדכן את המועדון כי יש לו הצעה מדמירספור והוא מעוניין לעזוב, ואתמול הקבוצה הטורקית הגישה את הצעתה רשמית להפועל תמורת 300 אלף יורו. ראשי הפועל הודיעו לחוסה כי הקבוצה לא תעמוד בדרכו במידה וירצה לעזוב, היום השחקן הודיע כי יעזוב את המועדון לטובת דמירספור.

הקשר הספרדי שחתם רק לפני כחצי שנה בהפועל תל אביב לשנתיים, נכנע ללחצים של משפחתו וביקש מראשי הפועל שיסכימו לו לעבור לטורקיה. עוד בנובמבר 2023 שרק חזר לארץ התראיין הספרדי לעיתון ה’אס’ הספרדי ושם סיפר על החשש שלו לחזור לישראל:

“לא הייתה לי ברירה אחרת מאשר לעזוב את ישראל כשהכל התחיל. היה לנו מזל רע שפיפ”א לא עשתה משהו ואני צריך לכבד את החוזה שלי. אם משהו יקרה לי, זה יהיה באחריות של פיפ”א. אנחנו מדברים על מדינה שהכריזה מלחמה. אני מכיר הרבה אנשים שלא היו רוצים לחזור”.

אתמול, רמז רודריגז על עזיבתו לטורקיה כאשר מחק את כל הפוסטים מהטוויטר שהראו תמיכה בישראל. אוהדים מכלל הקבוצות בכדורגל הישראלי הראו את אכזבתם מההתנהגות של רודריגז שכן היה כאחד הזרים האהובים ביותר על אוהדי הכדורגל בישראל. גם ראשי הפועל הראו את אכזבתם מהתנהלותו של השחקן אשר מחק את הפוסט בטוויטר שתמך בהחזרת משפחת ביבס – אך חשוב לציין שחוסה עמד לצד ישראל לאורך כל התקופה האחרונה עם כמות לא מבוטלת של ציוצים ואמירות חד משמעיות בעד ישראל!

מבחינת הפועל תל אביב, הקבוצה הפסידה את אחד השחקנים המשמעתיים שלה ונמצאת כעת גם ללא תחלופה הולמת היות וחלון העברות בישראל נגמר. יוסי אבוקסיס מאמנה החדש של הקבוצה יצטרך למצוא פתרונות יצרתים לחיסרון של השחקן.

דמירספור נמצאת במקום התשיעי בליגה עם 31 נקודות, במאזנה של הקבוצה יש שבעה ניצחונות, שבעה הפסדים ועשרה משחקים שהסתיימו בתיקו. אצל הקבוצה משחקים שמות גדולים כמו: מריו באלוטלי, נאני וניאנג.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן