חלוץ נוסף להתקפה | עומר קלימן חתם בצ’לסי

החלוץ האנגלי הצעיר חתם באופן רשמי במועדון הלונדוני, והוא יצטרף לאימוני הקבוצה לקראת העונה הבאה.

צ’לסי ממשיכה לרכוש שחקנים צעירים.

אחרי אסבטאו הברזילאי, הקבוצה הצפון לונדונית החתימה חלוץ נוסף. מדובר בעומר קלימן האנגלי, חלוץ בן 18 שהיה שייך לאסטון וילה. ה’בלוז’ שילמו כ-19 מיליון ליש”ט עבור החלוץ הכישרוני של וילה, כאשר השחקן חתם לשש עונות עד 2030 עם אופציה לשנה אחת הנוספת. את קדם העונה קלימן יעביר עם הסגל הבוגר של צ’לסי, ואף יקבל הזדמנויות במשחקי הידידות השונים, כדי להוכיח שהוא ראוי להיות שחקן מן המניין בסגל הבוגר של הלונדוניים.

עומר קלימן אמר במעמד החתימה: “זה מדהים לעמוד כאן כשחקן צ’לסי. זה מועדון ענק עם היסטוריה מדהימה, זה מרגש עבורי לחתום כאן, החלום שלי מתגשם”.

קלימן העביר את מרבית העונה בליגת הנוער של הפריימר ליג, וב-11 הופעות החלוץ כבש שבעה שערים. העונה גם רשם האנגלי הופעת בכורה במדי אסטון וילה במוקדמות הקונפרס ליג, נגד הייברין, משחק בו אף בישל גול ללאון ביילי. קלימן רשם הופעת בכורה בפרמייר ליג העונה נגד מנצ’סטר סיטי בתבוסה 4-1, וכעת נראה כי הוא עומד להיות עם הקבוצה הבוגרת של צ’לסי, לפחות בפתיחת העונה.

העונה של צ’לסי חוותה מורדות ועליות, כאשר עד אמצע העונה הקבוצה הייתה במיקום שפל (11) ואף לא הייתה אמורה לקחת חלק במפעלים האירופים. אולם פורמה טובה בחודשים האחרונים הובילה אותם עד המקום השישי, מקום שאמור להוביל אותם לליגה האירופית. למרות המקום השישי, בעקבות הניצחון של מנצ’סטר יונייטד על מנצ’סטר סיטי, ה’שדים האדומים’ העפילו במקום צ’לסי לליגה האירופית, וה’בלוז’ נדדו לקונפרס ליג לראשונה בתולדותיהם.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן