חמסה עולמית | חמשת האירועים הנבחרים השבוע בעולם

"חמסה עולמית" של Ballerz מביאה לכם בקצרה חמישה אירועים או משחקים מהשבוע בכדורגל העולמי שלא כדאי לכם לפספס. והשבוע: שלושה שחקנים מבוגרים שכל אחד מעורר עניין בדרכו, ניצחון ענק לצרפת (האמנם?) והקבוצה הספרדית שעולה ליגה.

בקול תרועה – מועדון הפאר שחוזר לסגונדה בספרד

האירוע המרגש שקרה השבוע בליגה השלישית בספרד לא יכול לעבור מתחת לרדאר.

מלאגה, אחד מהמועדונים המרגשים של ספרד בעשור הקודם, שבעונת 2012/13 הגיע לשלבי הנוקאאוט המאוחרים בליגת האלופות והודח ברבע הגמר נגד דורטמונד הפיינליסטית, אט אט התפרק כלכלית והגיע עד הליגה השלישית – חוזר לליגה השניה שנה לאחר הירידה.

מלאגה ניצחה 2:1 את חימנסטיק במשחק הראשון של גמר פלייאוף העליה, והגיעה למשחק הגומלים עם יתרון קטנטן. בדקה ה-72 של משחק הגומלין חימנסטיק עלתה ליתרון ושלחה את ההתמודדות להארכה. חימנסטיק כבשה שער מוקדם בהארכה והייתה רחוקה כ-20 דקות מהעפלה לליגה השניה. בדקה ה-108 השוותה מלאגה את ההתמודדות ל 3:3 בסיכום שני המשחקים, אבל אז, בדקה ה-129 (!) קורדרו קמפילו מעלה את מלאגה בסערה לליגה השניה.

מאנו מולינה, השחקן הותיק שהגיע בתחילת העונה למלאגה במטרה להעלות אותה לליגה השניה אמר:“המועדון הזה חוזר לאן שמגיע לו”, והוא בהחלט צודק. במלאגה עברו שחקני ומאמני על כמו איסקו, מנואל פלגריני ומרטין דמיצ’ליס, והמועדון חוזר כעת למקום ריאלי עבורו, כשהשאיפה המרכזית היא כמובן לחזור לליגה הראשונה.


קינג קאזו לא עוצר

קאזיושי מיורה, השחקן המקצועי המבוגר בעולם הכדורגל, חותם בקבוצה חדשה.

היפני בן ה-57 ששייך ל – SYDNEY FC עובר בהשאלה לקבוצה מהליגה הרביעית ביפן ATLETICO SUZUKA, והוא ימשיך לקבוע את שיא השחקן המבוגר ביותר בכדורגל המקצועני.

כמה מבוגר קאזו? הוא היה שחקן בוגר כשאבא של לאמין ימאל נולד. פסיכי אה?

חמסה עולמית מאחלת הרבה בריאות לקאזו היקר!


איש המשחק של צ’ילה

אם בשחקנים מבוגרים עסקינן, ובעיקר בהתחשב בשעות המאוחרות בשעון ישראל בהן משוחקים משחקי הקופה אמריקה – חמסה עולמית בטוחה שפספסתם את העובדה שמצטיין המשחק של צ’ילה במסגרת הסיבוב השני בשלב הבתים של הקופה אמריקה הוא לא אחר מאשר קלאודיו בראבו.

השוער הותיק שזכור לכולם בעיקר מעונותיו בברצלונה ומנצ’סטר סיטי, מוכיח שגיל הוא רק מספר – גם ברמות הגבוהות ביותר. השוער בן ה-41 שהאריך חוזה לעונה נוספת בבטיס, לא אמור היה לקחת חלק בסגל של צ’ילה לטורניר הנוכחי, אך בסופו של דבר הוא נכנס וקיבל את אפודת השוער הראשון.

צ’ילה הפסידה 1:0 לארגנטינה, אבל כשנבעטו לעבר שערו 22 בעיטות בסה”כ מתוכן הוא הדף 8, וספג שער אחד בלבד מXG של כמעט שלושה שערים, השוער קיבל את תואר מצטיין המשחק.

פייר? מרגש.

אפקט הטיגריס?

בשבוע שעבר דיווחה חמסה עולמית על המעבר של רדאמל פלקאו “הטיגריס” לקבוצה מיונאריוס הקולומביאנית.

השבוע מדווח קרלוס גארסיה, מנהל השיווק של מיונאריוס, שהקבוצה רושמת שיא במכירת המנויים לאחר מכירה של 12,000 כאלה, כשמתוכם עשרת אלפים (!) חדשים. האצטדיון הביתי של הקבוצה מכיל כ-35 אלף מושבים, וכעת יותר משליש מהם כבר נתפסו ע”י מנויים.

אין ספק שהציפיה לחלוץ האגדי גדולה מאוד, האם ההישגים יהיו בהתאם?

פינת היורו

ניצחון אדיר לטריקולור

חמסה עולמית משערת שלאחר קריאת הכותרת אתם קצת מבולבלים. אז על איזה ניצחון צרפתי מדובר?

לאחר הפציעה של קיליאן אמבפה במחזור הראשון של שלב הבתים, החליטה הנבחרת הצרפתית שהוא חייב להתאמן מעט עם המסיכה ולהתנסות עם המגן החדש על פניו. אז איך מארגנים משחק אימון באמצע טורניר? פשוט מאוד, קוראים לקבוצת הנוער של פאדרבורן המקומית. צרפת דילגה במשחק הזה מעל שחקניה הצעירים של פאדרבורן עם שישה שערים קלילים לרשת שלה.

אך נדמה שמשחק האימון לא הועיל יתר על המידה, כשהצרפתים בכלל ואמבפה בפרט לא באמת הרשימו בצמד המשחקים שהגיעו אחרי.

אולי לפני שלב הנוקאאוט כדאי להתאמן לפחות נגד הבוגרים של פאדרבורן?

 

1 תגובה
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה) כותב

    אלופים

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן