חמסה עולמית | חמשת האירועים הנבחרים השבוע בעולם

"חמסה עולמית" של Ballerz מביאה לכם בקצרה חמישה אירועים או משחקים מהשבוע בכדורגל העולמי שלא כדאי לכם לפספס. והשבוע: סופת רכש בוילה פארק, ההפתעה של הקופה אמריקה, הפאדיחה של בארסה והכישרון שבחר בסעודיה. וגם: פינת היורו בניחוח טורקי.

הפאדיחה של בארסה

בתאריך ה-1.7 שחל השבוע, פג תוקפם של מאות חוזים ברחבי אירופה, זאת בעקבות העובדה שרוב החוזים חתומים עד תאריך ה30.6. כך גם בברצלונה, תמו חוזיהם של ז’ואאו קאנסלו וז’ואאו פליקס המושאלים, רק שההכרעה לגבי עתידם רחוקה מלהיות סגורה ובברצלונה כן מעוניינים בהמשך שירותם. צוות הסושיאל של המועדון העלה פוסט פרידה משני השחקנים, למרות שהמועדון נמצא בשיחות עם קבוצותיהן המקוריות על מנת להשאילם לשנה נוספת והם עדיין לא עוזבים באופן רשמי.

המועדון מיהר למחוק את הפוסט והבהיר כי הוא מעוניין בהישארותם של צמד הפורטוגלים בקבוצה.
עוד יום, עוד קרקס בברצלונה.

ישאר בקטאלוניה? ז’ואאו פליקס.

חלון סוער בוילה פארק

אנחנו רק בשבוע הראשון לפתיחת חלון ההעברות, וכבר הקבוצה המפתיעה של עונת הפרמיירליג האחרונה יוצאת במסע רכש אדיר עם לא פחות מחמישה שחקנים שיצטרפו למועדון העונה. חמסה עולמית כאן כדי לעשות לכם סדר על מנת שלא תפספסו את חלון ההעברות המעניין של אסטון וילה:

יאן מאטסן מצ’לסי – המגן השמאלי של צ’לסי, שעשה עונת השאלה אדירה בדורטמונד איתה הגיע לגמר האלופות.

לואיס דובין מאברטון – הקיצוני שמאלי המוכשר שנולד באנגליה, יצטרף לקבוצה ויחזק את החלק ההתקפי של אמרי.

רוס בארקלי מלוטון – הקשר בן ה-30 שהיה אחד מנקודת האור של הנושרת הטריה, יחזק את האמצע של וילה.

סמואל אילינג ג’וניור מיובנטוס – הקיצוני שמאלי המוכשר מאוד של יובה גם הוא מצטרף לקבוצה של אמרי, עוד שחקן אנגלי שחוזר למולדת.

אנזו ברנצ’אה מיובנטוס – הקשר האחורי הארגנטיני של תפס את מקומו במדי הגברת הזקנה, יעשה את אותה דורך כמו של אילינג ג’וניור.

עוד בלגי בסעודיה

ארתור טיאט, שחקן ההגנה של ראן ונבחרת בלגיה, מצטרף לבנזמה ואנגולו קאנטה באל איתיחאד הסעודית. טיאט פתח בהרכב הנבחרת ביורו ונראה היה שלאחר הטורניר הטוב יחסית שעשה, יעשה מעבר גדול בקיץ. אך השבוע דווח שהבלגי יוותר על קפיצת המדרגה, ומעברו לסעודיה סגור, כאשר הוא יחתום על חוזה בן 3 שנים באל איתיחאד.

מזה אסור להתעלם – יש סינדרלה באמריקה

ה-הפתעה, בה’ הידיעה, של הקופה אמריקה עד עכשיו היא בלי צל של ספק הנבחרת הצהובה כחולה של ונצואלה. הנבחרת של פרננדו בטיסטה השלימה 9 מתוך 9 נקודות בשלב הבתים, הישג מרשים לקבוצה שלא זכתה מעולם בטורניר הבכיר של דרום אמריקה. היא ספגה רק שער אחד בשלושה משחקים, ובתצוגת שיא הביסה 3:0 את ג’מייקה והדיחה את מקסיקו המאכזבת. השחקן המצטיין שלה הוא סלומון רונדון, שזכור לכולנו מהתקופה בליגה הספרדית, שכבש שני שערים ובישל אחד נוסף עם ציון ממוצע של 8 בשלושת המשחקים. כעת, תשחק ונצואלה בשלב רבע הגמר נגד קנדה, כשהיא תנסה להמשיך את המסע הקסום ולהגיע לשלבים המאוחרים של הטורניר.

פינת היורו

מי שמתעסק, מתרסק

מריח דמירל, בלמה של נבחרת טורקיה, כיכב במשחק שמינית הגמר עם צמד אדיר שהעלה את טורקיה לשלב רבע הגמר על חשבונה של אוסטריה. את אחד שעריו, חגג דמירל עם תנועה הנקראת “הזאבים האפורים”, המזוהה עם הימין הקיצוני והפאשיזם בטורקיה וגווניה מביעים בין היתר גם אנטישמיות. כתוצאה מכך, החליטה אופ”א להעניש את הבלם בהרחקה לשני משחקים, כך שאת רבע הגמר הוא יראה מהיציע, ובמידה וטורקיה תעפיל – גם בחצי הוא לא יקח חלק.

אז נכון, השבוע פינת היורו של חמסה עולמית קצת פרובנציאלית, אבל תמיד כיף לראות ספורטאי שמערב אנטישמיות במקצוע נענש.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן