יביאו את הזהב? ארגנטינה בחרה את חריגי הגיל לאולימפיאדה

מאמן הנבחרת האולימפית, חאבייר מסצ'ראנו, בחר את חריגי הגיל לאולימפיאדה הקרובה | כל הפרטים

הקיץ הקרוב צפוי להיות עמוס בכדורגל. מלבד טורניר היורו וטורניר הקופה אמריקה, תתקיים גם האולימפיאדה בצרפת. כחלק מהטורניר תתקיים גם תחרות הכדורגל האולימפית בה ישתתפו 18 נבחרות עד גיל 21, בהם גם נבחרת ישראל עד גיל 21 בהדרכת גיא לוזון, שינסו לזכות במדליית הזהב הנכספת.

אחת הנבחרות הפייבוריטיות לזכייה בטורניר הכדורגל האולימפי היא נבחרת ארגנטינה, שרוצה לזכות שוב במדליית הזהב. הפעם האחרונה בה נבחרת ה’אלביסלסטה’ זכתה בטורניר הייתה אי שם לפני 16 שנה, באולימפיאדת בייג’ינג 2008, עם שחקנים כמו ליאו מסי, אנחל די מריה, אגוארו ועוד כישרונות אדירים.

לצורך כך, מאמן הנבחרת האולימפית של ארנטינה, חאבייר מסצ’ראנו, מעוניין לגייס כמה תותחים כבדים לשורות נבחרתו. לכל נבחרת מותר לזמן 3 שחקנים חריגי גיל, קרי שחקנים מעל גיל 21.

על פי הדיווחים, המאמן הארגנטינאי כבר דיבר עם אמיליאנו “דיבו” מרטינס, שוערה של אסטון וילה, ניקולאס אוטמנדי, בלמה של בנפיקה, ועם חוליאן אלבארס, חלוצה מנצ’סטר סיטי, כדי לזמן אותם כחריגי הגיל של הנבחרת לאולימפיאדה הקרובה. השחקנים נתנו את אישורם העקרוני לכך, וכעת הם מחכים לאישור סופי מהקבוצות שלהם. העניין הוא שטורניר הכדורגל האולימפי אינו נחשב כחלק מפיפ”א, ועל כן מועדונים אינם מחוייבים לשחרר את שחקניהם לטורניר הזה, זאת בניגוד לטורניר היורו או לאליפות אסיה. השיחות עם ראשי הקבוצות של וילה, סיטי ובנפיקה כבר בעיצומם, וכעת ניתר לראות האם המאמן הארגנטינאי יצליח לשכנע אותם.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן