🚨טוני קרוס פורש בסיום העונה

אחרי עונה חסרת תקדים שעוד עשויה להסתיים בדאבל שכולל את ליגת האלופות והליגה הספרדית, טוני קרוס מודיע כי בסיום היורו הוא יפרוש מכדורגל וגם: איך זה משפיע על מודריץ'?

לאחר שבשנה האחרונה זה היה נראה בדרך ההפוכה, טוני קרוס החליט להפתיע את כולם ולהכריז על פרישה. הפרישה מכדורגל תקרה רק לאחר משחקי היורו הקרובים בהם יקח חלק ביחד עם נבחרת גרמניה, אליה חזר מפרישה רק בחודש מרץ האחרון.

ההודעה הזו של הקשר הגרמני תופסת את קהל האוהדים ברחבי העולם בהלם, זאת לאור העונה הנוכחית האדירה אותה הוא חווה. קרוס בן ה-34 הוא אחד השחקנים החשובים במערך של קרלו אנצ’לוטי, כשהוא משותף העונה ב-46 משחקים בכל המסגרות במדי ריאל מדריד, בהם כבש שער אחד ובישל תשעה שערים מעמדת הקשר המרכזי.

 

הצגת פוסט זה באינסטגרם

 

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Toni Kroos‎‏ (@‏‎toni.kr8s‎‏)‎‏

בהודעת הפרידה שלו אמר: “17 ביולי 2014 – יום ההצגה שלי בריאל מדריד, היום ששינה את חיי. החיים שלי ככדורגלן – אבל במיוחד כאדם. זו הייתה תחילתו של פרק חדש במועדון הגדול בעולם. אחרי 10 שנים, בסוף העונה הפרק הזה מסתיים. לעולם לא אשכח את הזמן המוצלח החצוף הזה! אני רוצה להודות במיוחד לכל מי שקיבל אותי בלב פתוח ובטח בי. אבל במיוחד ברצוני להודות לכם, מדרידיסטים יקרים, על חיבתכם ואהבתכם מהיום הראשון ועד האחרון. יחד עם זאת ההחלטה הזו אומרת שהקריירה שלי ככדורגלן פעיל תסתיים הקיץ לאחר אליפות היורו. כמו שתמיד אמרתי: ריאל מדריד היא ותהיה המועדון האחרון שלי. אני שמח וגאה, שבנפשי מצאתי את העיתוי הנכון להחלטה שלי ושיכולתי לבחור אותה לבד. השאיפה שלי הייתה תמיד לסיים את הקריירה שלי בשיא רמת הביצועים שלי. מעתה יש רק מחשבה אחת מובילה: a por la 15!!! HALA MADRID Y NADA MAS!”

קרוס הצטרף לריאל ב-2014 אחרי שהגיע אליה מבאיירן מינכן, אליה הצטרף בגיל נוער אחרי שעבר במחלקות של האנזה רוסטוק. בין השנים 2014-2007 לקח חלק בסגל הקבוצה כשבתווך הושאל לעונה אחת לבאייר לברקוזן.

בארון התארים שלו יש זכייה במונדיאל 2014 עם גרמניה, חמש זכיות בליגת האלופות (ארבע עם ריאל מדריד ואחת עם באיירן מינכן), שש זכיות באליפות העולם למועדונים (חמש זכיות עם ריאל מדריד ואחת עם באיירן מינכן), חמש זכיות בסופר קאפ האירופי (ארבע עם ריאל ואחת עם באיירן), ארבע זכיות באליפות ספרד, שלוש זכיות באליפות גרמניה, זכייה אחת בגביע הספרדי, שלוש זכיות בגביע הגרמני, ארבע זכיות בסופר קאפ הספרדי וזכייה אחת בסופר קאפ הגרמני. נוסף לשלל התארים הקבוצתיים, זכה בשחקן השנה בגרמניה לשנת 2018.

בעקבות ההכרזה של קרוס על פרישתו, הסיכויים של לוקה מודריץ’ להישאר במדי הבלאנקוס גדלים וייתכן כי המשא ומתן בין ראשי המועדון לשחקן הקרואטי יתגברו עד לעזיבתו למשחקי היורו בהם גם הוא יקח חלק.

3 תגובות
  1. אלון פיאלקוב כותב

    סיכום נהדר, תודה עמית

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה) כותב

    הקשר הטוב אי פעם 🐐

  3. אלון פיאלקוב כותב

    אינייסטה

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן