🚨🇵🇹 טיאגו ז’אלו מוצג ביובנטוס ומתראיין לראשונה.

טיאגו ז’אלו מצטרף באופן רשמי ליובנטוס מליל תמורת 3.5 מיליון אירו!

הבלם הפורטוגלי בן ה-23 החל את הקריירה שלו בנוער של ספורטינג ליסבון בעונת 13/14 ובעונת 18/19 עבר לקבוצת המילואים של מילאן שם לא שיחק כמעט, ובעונת 2019/2020 עבר לליל תמורת 4 מיליון אירו כחלק מעסקת רפאל לאאו למילאן.

הבלם הצעיר הראה לא מעט פוטנציאל בליל ואף היו עונות בהם היה בלם מצטיין שצד את עיניהם של ענקיות היבשת.

בחודש מרץ של העונה הקודמת, טיאגו ז’אלו קרע את הרצועה הצולבת ונאלץ להיעדר מהמגרשים כ9 חודשים.

המעבר ליובה והקרב נגד אינטר:

כבר לפני תחילת חלון ההעברות של ינואר הנוכחי היו דיווחים שאינטר סגרה את כל התנאים עם טיאגו ז’אלו וליל ושהוא יעבור אליה בחינם בקיץ של שנת 24. יובנטוס לא ויתרה והציעה לטיאגו לעבור אליה כבר בחורף וכך ליל יקבלו גם כמה שטרות עבור הבלם שחוזהו היה עתיד להסתיים בקיץ 2024.

ז’אלו הסכים להצעה וכמובן גם הקבוצה הצרפתית ובכך בוצע המחטף לאינטר (מזכיר לכם מישהו?😁).

ביום שני האחרון, טיאגו ז’אלו חתם רשמית בשורות הגברת הזקנה תמורת 3.5 מיליון אירו עם חוזה עד שנת 2028 + 10% שילכו לליל במידה ויובה תמכור אותו בעתיד.

טיאגו ז’אלו ילבש את החולצה עם המספר 33. הפורטוגלי הצעיר יכול לשחק גם בתור בלם שמאלי,ימני ואמצעי שעל פי דיווחים הוא הגיע גם כדי להחליף את אלכס סנדרו ברוטציה.

ביום חמישי האחרון, הבלם הצעיר הוצג רשמית ביובה וערך את הסיור המסורתי באליאנץ סטדיום ובמוזיאון של המועדון, ולאחר מכן ראיינו אותו במסיבת העיתונאים כמיטב המסורת.

🗣🇵🇹 טיאגו ז’אלו בהצגה הרשמית שלו ביובה:

על התחושות הראשונות – “אני מאוד שמח להיות כאן. הקבוצה חזקה, יש לנו מאמן טוב מאוד ואני חושב שאני יכול ללמוד ממנו הרבה. אני מרגיש טוב מאוד, אני עובד חזק ושהזמן שלי יבוא אני אהיה מוכן. כל יום אני מתאמן במקסימום האפשרי”.

על הליגה האיטלקית – “הסריה א’ זאת ליגה איכותית. אנחנו מקום ראשון בטבלה, אבל העונה עוד ארוכה. אנחנו חייבים להמשיך לעבוד כמו שחבריי לקבוצה עשו בחודשים האחרונים. הקבוצה חזקה מאוד”.

על האיחוד בחזרה עם וואה – “דיברתי עם טימותי וואה לפני שהגעתי לטורינו. וואה היה חשוב בשבילי, אבל עשיתי כבר את הבחירה שלי והייתי כבר משוכנע על הפרויקט הזה”.

על האקסים ששיחקו איתו בליל – “אוסימן? אני מוכן להתמודד איתו, אבל אני מוכן להתמודד מול כל היריבים, אני לא יכול לחכות לבדוק את עצמי. לאאו? אני שמח שהגעתי לאיטליה, אני מכיר אותו כמה שנים ואשמח לשחק נגדו”.

על אלגרי מאמנו החדש – “דיברתי עם מיסטר אלגרי והוא קיבל אותי בצורה מאוד יפה. יהיה לי זמן להבין איך הקבוצה החדשה שלי משחקת, זה היה מאוד מועיל בשבילי לפגוש אותו”.

על בחירת המספר – “בליל שיחקתי עם המספר 3 על החולצה, אבל כאן זו החולצה של ברמר, אז בחרתי את המספר 33 בגלל שזה המספר 3 פעמיים”.

על הבחירה ביובנטוס – “אני אתן הכל ליובנטוס, זה מועדון נהדר עם הסטוריה נהדרת. אני החלטתי לבוא לכאן בגלל שאני חושב שזאת הבחירה הנכונה. להיות כאן ביובה זו הזדמנות עבורי, אני חושב שאני יכול לעזור לקבוצה עם היכולות שלי. זה היה קל לבחור ביובנטוס, לא היו לי ספקות”.

 

🎥 מאחורי הקלעים מהיום הראשון של טיאגו ז’אלו ביובה:

1 תגובה
  1. אלון כותב

    יש תחושה של שחקן שבא מתחת לרדאר אבל יהיה סיפור גדול.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן