טיאגו מוטה עתיד להפוך למאמן הבא של יובנטוס

מוטה שמסכם עונה אדירה עם בולוניה בליגה האיטלקית, מועמד להחליף את אלגרי בתפקיד

טיאגו מוטה המאמן האיטלקי הצעיר של בולוניה עתיד להחליף את אלגרי בתור מאמן הגברת הזקנה. די מרציו מהעיתונאים הבכירים באיטליה פירסם שבמקרה ואלגרי יחליט לעזוב בסוף העונה את טורינו המחליף שלו יהיה לא אחר מאשר הכישרון הצעיר.

מוטה שפרש מכדורגל ב-2018 במדי פריז סן-ז’רמן, גדל בברצלונה ושיחק באינטר, אתלטקיו מדריד ומועדונים נוספים. החל את קריירת האימון שלו בגנואה האיטלקית, כשזמן קצר מאוחר יותר מונה למאמנה של ספציה והצליח להשאיר אותה בליגה. לאחר שעזב את הקבוצה בסיום עונת 2021/2022, מונה למאמנה של בולוניה אותה הוא מאמן גם היום.

את עונתו הראשונה בתור מאמן הרוסו-בלו סיים במקום ה-9 בטבלה, כשהעונה הוא חווה הצלחה פנומנלית. בולוניה ממוקמת במקום ה-4 בטבלת הסרייה א’ אחרי 30 מחזורים, במרחק של שני נקודות בלבד מיובנטוס שבמקום השלישי. בולוניה המרעננת החדשה של הליגה סופרת 16 ניצחונות ליגה, יחד עם 45 שערי זכות, ובכללי מציגה יכולות כדורגל מרשימות לאורך העונה כולה.

בולוניה בהנהגתו של מוטה תקווה לתפוס מקום בטופ 4 ולהעפיל לראשונה מאז עונת 1964/65, לליגת האלופות. בתחילת העשור הקודם בולוניה התאפיינה כקבוצת תחתית המרבה בעליות וירידות ליגה, אך המאמן האיטלקי הצעיר ייצב את הקבוצה ואת מעמדו בה וקבעה את מקומה בטופ הליגה האיטלקית, שמונה מחזורים לסיום העונה.

לעומתו אלגרי מאמן הגברת הזקנה, מועמד שלא להמשיך בתפקידו בעונה הבאה. אחרי שמאבק האליפות ירד מהפרק פעם נוספת כשאינטר שועטת לאליפות. יובנטוס שחווה עונה ללא מסגרת אירופית תקווה למצוא נחמה בגביע האיטלקי, שם ניצחה את לאציו 2-0 בשלב חצי הגמר במשחק הראשון, ותקווה להגיע לגומלין ולהרשים גם שם.

במשחקי הליגה שנותרו יקוו אלגרי וחניכיו שלא לאבד גם את המקום השלישי בטבלה, לקבוצה חזקה יותר צעירה יותר ובהנהגתו של מאמן צעיר וחדש, טיאגו מוטה האחד שכנראה עתיד לעמוד על הקווים באיצטדיון האלינזץ כבר בעונה הבאה.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן