יאמן את בנזמה וקאנטה? | פיולי בדרך לאל איתיחד

המאמן האיטלקי הוותיק, שפוטר ממילאן בסוף העונה צפוי לחתום על חוזה באל-איתיחד | כל הפרטים

סטאפנו פיולי צפוי לחתום באל-איתיחד.

המאמן האיטלקי שאימן ב-4 העונות האחרונות את מילאן, עוזב לראשונה את אירופה ועובר לערב הסעודית. פיולי ייצטרף בימים הקרובים לאל איתיחד, בה משחקים כיום כרים בנזמה, אנגולו קאנטה ופביניו.

אל איתיחד, שסיימה בעונה שעברה במקום החמישי בטבלה בליגה הסעודית,הציעה למאמן האיטלקי שכר של 18 מיליון יורו לשנה, סכום המעמיד אותו כשני לפפ גווארדיולה בטבלת המאמנים המרוויחים ביותר בעולם הכדורגל. פיולי יחתום על חוזה ל-3 עונות במועדון, כאשר השיחות בין הצדדים כבר הסתיימו והמאמן האיטלקי צפוי לנחות בקרוב בממלכה על מנת לחתום רשמית.

פיולי שהחל את קריירת האימון שלו בשנת 2000, בעל עבר עשיר בקבוצות איטלקיות. לאורך 24 שנה בליגה האיטלקית אימן פיולי ב-13 קבוצות שונות ובניהם, אינטר, לאציו, בולוניה, פאלרמו ומילאן. האיטלקי הגיע למילאן בקיץ 2019, במטרה להשיב עטרה ליושנה ולהשיב את הקבוצה למאבקי האליפות. אל שיאה הגיע הקבוצה בעונת 2021/22, כשזכתה באליפות איטליה בפעם ה-14 בתולדותיה ולראשונה מזה 11 שנים. בעונה שאחריה פיולי הוביל את חניכיו גם להצלחה בינלאומית, כאשר סייע לקבוצתו להעפיל לחצי גמר ליגת האלופות, בו הודחה על ידי יריבתה העירונית אינטר. בעונה החולפת זכה פיולי לביקורת רבה מקהל הרוסניירי, על יכולת הקבוצה והחלטותיו. מילאן בראשותו סיימה במקום השני בטבלה עם 75, כשבליגת האלופות הודחה הקבוצה כבר בשלב הבתים.

כעת, עם מעברו של פיולי, יקווה המאמן להנחיל את שיטתו גם במדינה החדשה, בתקווה להוביל גם את הקבוצה הזו לזכות באליפות.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן