יהלום צרפתי: גיא צרפתי מונה למאמן מכבי נתניה

אחרי הפיטורים של רן קוז’וך ממכבי נתניה לאחר ההפסד לבית”ר ירושלים, גיא צרפתי חתם כמאמן מכבי נתניה והוא יעמוד על הקווים כבר במחזור הקרוב בשלישי נגד מ.ס. אשדוד.

צרפתי, בן ה-44, מגיע ליהלומים מנתניה אחרי סיבוב קצר בסרביה כעוזר המאמן של ברק בכר. רק ביום חמישי האחרון הוא פוטר מהכוכב האדום יחד עם ברק בכר, והיום הוא כבר קיבל בפעם הראשונה את ההזדמנות לאמן קבוצה בליגת העל.

בקריירת האימון שלו, הספיק צרפתי להיות עוזר מאמן במ.ס. אשדוד ובמכבי נתניה. בעונת 2016 הוא אימן את הפועל פתח תקווה בליגה הלאומית ולאחר מכן אימן במשך 3 שנים את הנוער של מכבי תל אביב.

בשנת 2019 הצטרף צרפתי לצוות המקצועי של ברק בכר בהפועל באר שבע וכשבכר עבר למכבי חיפה בשנת 2020, צרפתי עבר יחד אתו. שם היה שותף צרפתי לשלוש הזכיות של הירוקים ולקמפיין ליגת האלופות. כאמור, בסיום העונה שעברה הוא הצטרף לברק בכר כעוזר מאמן של הכוכב האדום, אלא שלאחר הכישלונות בליגת האלופות ובליגה – הוא פוטר וחזר לארץ ביחד עם כל הצוות הישראלי. כעת הוא מקבל משימה לא פשוטה בכלל בדמות לאמן את מכבי נתניה – קבוצה עם שאיפות ומטרות גבוהות.

עבור אייל סגל, בעלי מכבי נתניה, מדובר שוב בבחירה מפתיעה בה העדיף מתמודד לא מוכר על פני שוק המאמנים הישראלי. סגל, בחר פעם אחר פעם להביא שמות כמו בני לם ורן קוז’וך על פני המאמנים הישראלים עם הניסיון. בשתי הקדנציות האחרונות זה השתלם לו בגדול כשמכבי נתניה הייתה קבוצה איכותית, שרצה בחלק העליון של הטבלה, הגיעה לגמר גביע המדינה ואף זכתה בגביע הטוטו. כעת נשאר לראות האם גם ההימור הנוכחי על מישהו מבחוץ יתברר כמוצדק.

מי שלא כל כך מרוצה בימים האחרונים במכבי נתניה הוא המנהל המקצועי אלמוג כהן, שהופתע מאוד מפיטוריו של קוז’וך וכעס על אייל סגל. על פי דיווחים בימים האחרונים, כהן וסגל נמצאים בנתק מוחלט וכהן אף שוקל את עזיבתו.

מי שעוד היו מועמדים למשרת האימון היו דן רומן, מאמן הנוער שאף עמד על הקווים בהפסד בשבת האחרונה להפועל חיפה, ואורי אוזן שאף נפגש עם אייל סגל בנוגע למשרה. אלא שבסוף, גיא צרפתי גבר על השניים וקיבל את התפקיד.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן