🚨 יובנטוס מכריזה רשמית: גלייסון ברמר חתם על חוזה חדש עד 2028!

🚨ברמר מאריך חוזה ביובנטוס. ההצהרה הרשמית של המועדון:

ב-20 ביולי 2022 הוכרז גלייסון ברמר כשחקן חדש של יובנטוס. הברזילאי מגיע כשבאמתחתו תואר הבלם הטוב ביותר בסרייה א’ ועם רצון עז להוכיח את ערכו ביובנטוס. הוא בוחר בחולצה מספר 3, שהתפנתה לאחר עזיבתו של ג’ורג’ו קייליני: סימן לאישיות והצהרת כוונות ברורה מאוד.

ב-27 בדצמבר 2023 חתם גלייסון ברמר על הארכת חוזהו ביובנטוס עד שנת 2028. הוא הפך לעמוד תווך בהגנה, בקביעות בין הטובים ביותר על המגרש עם יכולת יציבה, זוכה לאהבת האוהדים ואמון הכלל. חתימתו על עתידו בשחור ולבן מהווה המשך ישיר להבטחה שנתן עם הגעתו ביום הקיצי ההוא.

קרדיט: האתר הרשמי של יובנטוס.
קרדיט: האתר הרשמי של יובנטוס.

גלייסון הוא ה״ענק״ שבמרכז ההגנה, סיוט ליריבים ומקור ביטחון קבוע לחבריו לקבוצה. איתן במצבי אחד-על-אחד, יש לו יכולת אווירית עצומה, כישרון שהוא מפגין גם ברחבת היריב, שם כבש שישה שערים במדי הביאנקונרי עד כה. הוא אף פעם לא מוותר, תכונה שבלטה מעל הכל כאשר משך את תשומת לבה של יובנטוס, סמל למוטו “Fino alla Fine”(״עד הסוף!״) של המועדון.

ברמר במעמד חתימת החוזה יחד עם המנהל המקצועי כריסטיאנו ג'יונטולי. קרדיט: האתר הרשמי של יובנטוס.
ברמר במעמד חתימת החוזה יחד עם המנהל המקצועי כריסטיאנו ג’יונטולי. קרדיט: האתר הרשמי של יובנטוס.

 

העונה המאמן אלגרי מעולם לא ויתר עליו: אף אחד לא היה על המגרש יותר ממנו בקרב שחקני יובנטוס. זהו סימן נוסף וברור לכך שאותו הענק שהגיע מאיטפיטנגה, עיירה במדינת באהייה שבברזיל, עם מעט יותר מ-10,000 תושבים, הוא כעת אחד משלנו.

 

📊 הסטטיסטיקה של ברמר במדי יובה מאז שחתם במועדון:
⏱️ 5,347 דקות
🏟️ 60 משחקים
⚽ 6 שערים
👨🏼‍🍳 בישול אחד
🟨 11 כרטיסים צהובים

 

מזל טוב, גלייסון! בוא נמשיך להילחם יחד, עד הסוף.🤍🖤

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן