יונייטד, צ’לסי או ברייטון? קירן מק’קנה מושך עניין

מאמנה של איפסוויץ' מעורר עניין רב במספר קבוצות בפרמיירליג | כל הפרטים

אחד ממאמני העונה של הצ’מפיונשיפ, קירן מק’קנה, מעורר עניין רב אצל מספר קבוצות גדולות בפרמייר ליג.

מאמנה הצפון-אירי של איפסוויץ’ עלה העונה לליגה הבכירה, עליית ליגה שנייה בתוך שנתיים. מק’קנה הפך את איפסוויץ’ לקבוצה התקפית במיוחד, שהציגה עונה מושלמת כשעלתה לפרמיירליג מהמקום השני תוך שהיא כובשת 92 שערים – הכי הרבה שערים בליגה השנייה. .

ההצלחה של מק’קנה העלתה אותו על הרדאר של לא מעט מקבוצות הפרמיירליג הגדולות. על פי מספר דיווחים, כרגע יש 3 מועדונים שמעוניינים במק’קנה – מנצ’סטר יונייטד, צ’לסי וברייטון.

למנצ’סטר יונייטד אומנם יש כרגע מאמן לעונה הבאה, אולם בכל יום שעובר נדמה כי מעמדו של אריק טן האח רק הולך ופוחת. בשבת יפגוש טן האח את מנצ’סטר סיטי לגמר הגביע האנגלי, ובמידה והוא יפסיד בו יונייטד לא תהיה באירופה לראשונה מזה עשור. היעדרות מאירופה יגרום למועדון נזק כלכלי לא קטן, ורק תערער את מעמדו של אריק טן האח. במועדון כבר החלו לחפש מחליף, וכאמור שמו של מאמן איפסוויץ’ מושך עניין.

בצ’לסי נפרדו השבוע ממאוריסיו פוצ’טינו, שאימן אותם בעונה החולפת. בבלוז מחפשים כבר את המחליך שיעמוד על הקווים בעונה הבאה, כאשר גם שמו של מק’קנה נכנס לרשימת המועמדים.

האופציה השלישית עבור המאמן היא ברייטון. השחפים כבר הודיעו על עזיבתו של רוברטו דה זרבי אחרי שנתיים וחצי נהדרות, בעיקר בגלל הרצון של דה זרבי להתקדם למועדון גדול יותר. בבריטון כבר היו שיחות ראשוניות עם גרהאם פוטר, אבל זה לא הבשיל עד כה למשהו רציני, וממק’קנה הפך גם כן למועמד לאימון הקבוצה.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן