יחזור לרקוד? פלמנגו מעוניינת להחזיר את לוקאס פאקטה

כשחקירת ההימורים של ההתאחדות האנגלית לכדורגל עוד מרחפת מעל ראשו, המועדון הברזילאי הציע לשאול את הקשר | כל הפרטים

לפני כחודשיים הואשם הקשר הברזילאי לוקאס פאקטה בפרשיית הימורים חמורה. ההתאחדות האנגלית הגישה 6 אישומים נגד קשר ווסטהאם, ביניהם כרטיסים צהובים שקיבל באופן מכוון לאחר שהימר על משחקי קבוצתו. כשההאשמות הללו, בנוסף לעונש השעיה, עדיין מרחפים מעל הקשר הברזילאי, מועדון הילדות שלו, פלמנגו, מגיע לעזרה.

במידה ופאקטה יימצא אשם, הוא יושעה ל-6 חודשים מכדורגל אירופי. עונש חמור שכזה ייקשה מאוד על השחקן לחזור לרמות הגבוהות, אם בכלל. אלא, שהעונש יהיה תקף רק לכדורגל האירופאי, אך לא לקבוצות משאר העולם. המועדון הברזילאי הציע לווסטהאם לשאול את הקשר לעונה הקרובה, וכך, במידה וימצא אשם, פאקטה יוכל להעביר את חצי שנת ההשעיה בלי לאבד כושר משחק – ולאחר מכן לחזור מיד לרמות הגבוהות.

עם זאת, בווסטהאם לא ממהרים לתת לפאקטה לעזוב בהשאלה. למרות שהמועדון מלונדון עושה כמיטב יכולתו לעזור לברזילאי ומשפחתו, הדיווחים אומרים שווסטהאם תעדיף להיפרד מפאקטה בהעברה קבועה וזו גם האפשרות הסבירה יותר. המשא ומתן בין פלמנגו וווסטהאם בעיצומו, ועדיין יש פערים בין הצדדים.

למרות כל הפרשה שסובבת סביבו, פאקטה חווה עונה מצוינת העונה בפרמיירליג. הוא כבש 8 שערים ובישל 7 נוספים, בדרך למקום מכובד בעשירייה המובילה של אנגליה. כיום, בעודו מחכה לשימוע שיחליט על עתידו, קשר נבחרת ברזיל נמצא במחנה של הנבחרת שמתחרה בקופה אמריקה. פאקטה כבש עד כה בטורניר שער אחד ובישל אחד נוסף, ולצד ויניסיוס ג’וניור, סאביו וראפיניה הוא אחד המצטיינים של ה’סלסאו’ עד כה.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן