יחצה את הכביש? אנדריי לונין על הכוונת של אתלטיקו

השוער האוקראיני מאוכזב ממעמדו באלופות אירופה, היריבה העירונית אורבת | כל הפרטים

אנדריי לונין חווה בעונה החולפת את עונתו הטובה ביותר בריאל מדריד, אולי אף הטובה בקריירה.

אך למרות האמון שקיבל לאורך העונה בין הקורות, לונין לא זכה לפתוח בגמר ליגת האלופות. על פי דיווחים שונים, בסביבתו של השוער האוקראיני מדווחים כי התאכזב מכך מאוד והרגיש פגוע, למרות שכלפי חוץ הוא הציג מצב רוח חיובי.

אחרי עונה שכזאת, אין ספק כי עשויות להגיע הצעות לשוער הצעיר. בריאל מדריד מעוניינים לחדש את החוזה של השוער, אך לונין שוקל את עתידו לאחר חזרתו של קורטואה וההבנה כי הוא שוב יידחק ברוטצייה. לונין ירצה דווקא להישאר בעיר בה הוא נמצא כבר 6 שנים, ועם עזיבתו המסתמנת של יאן אובלק ל-MLS, האופצייה למעבר ליריבה העירונית בהחלט על הפרק.

לאחר פציעתו של טיבו קורטואה בתחילת העונה, השוער האוקראיני היה אמור להיות השוער השני של קפה אריסבלאגה שהגיע מצ’לסי. אך בעקבות היכולת הרעה אותה הציג קפה, לונין קיבל את אפודת השוער הראשון במועדון, בדרך לעונה היסטורית שהסתיימה בזכייה בדאבל גדול.

לונין פתח לאורך העונה ב-21 משחקי ליגה, כשבעשרה מתוכם שמר על רשת נקייה. תחת הנהגתו של לונין, ריאל מדריד ספגה 21 שערים לאורך העונה, כשהיא קבוצת ההגנה הטובה ביותר בלה ליגה.

בליגת האלופות לונין לקח חלק קריטי בשלבים המכריעים במפעל, כאשר היה בורג משמעותי בהגעה של אלופת ספרד לגמר ליגת האלופות. השוער האוקראיני פתח בכל משחק בשלבי הנוק-אאוט, כולל הופעה הירואית בדו-קרב הפנדלים מול מנצ’סטר סיטי במסגרת שלב רבע הגמר בו הוא הדף שני פנדלים. גם בחצי הגמר הראה השוער עליונות ברחבה, וסייע לבלנקוס להעפיל לשלב הבא.

ללונין, שוערה של נבחרת אוקראינה, צפוי עוד קיץ ארוך כשלצד היורו הקרוב בגרמניה, גם מעמדו בעונה הבאה ימשיך להעסיק אותו. כשיהיה מעניין לראות לאן יבחר לפנות, האם להישאר באלופת אירופה כשוער שני או לעבור לקבוצה אחרת ולהמשיך להוכיח את עצמו במפעלים השונים.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן