יישאר באיטליה? | פונטוס אלמקוויסט על הכוונת של רומא ופיורנטינה

החלוץ השוודי של רוסטוב מעורר עניין רב ברחבי הליגה לאחר עונת השאלה מוצלחת בלצ'ה | כל הפרטים

פונטוס אלמקוויסט, חלוצה השוודי של רוסטוב, בדרך להישאר בסרייה א’.

שחקן ההתקפה ,הצעיר שבילה בשלוש העונות האחרונות בהשאלה מרוסטוב הרוסית, עתיד להישאר בליגה האיטלקית לאחר עונה מוצלחת במדי לצ’ה מהליגה הראשונה.

על פי הדיווחים האחרונים, גם פיורנטינה וגם רומא מעוניינות בשירותיו של פונטוס, שמסיים את חוזהו בקיץ 2025. שתי הקבוצות מעוניינות להגיש הצעה בקרוב להשאלתו של פונטוס, בתקווה שיוכלו לרכוש אותו בחינם בקיץ הבא. שווי השוק של השחקן מוערך כיום ב-3 מיליון יורו.

לאורך העונה החולפת שותף פונטוס ל-30 משחקי ליגה א’ בהם כבש שני שערים ובישל שלושה נוספים, כשעזר לקבוצתו לסיים במקום ה-14 בליגה. החלוץ בן ה-24, אינו מעוניין להמשיך לשחק בעונה הבאה ברוסטוב הרוסית, והוא מחפש מועדון אחר.

פונטוס החל את הקריירה שלו בנורקופינג השוודית. לאחר עונה מוצלחת במדיה, חתם ככישרון צעיר ברוסטוב. אמנם הוא לא הצליח להשתלב במועדון ובילה בעיקר בהשאלות, כשבין היתר הוא שיחק באוטרכט ההולנדית, פוגון שזיסין הפולנית וכאמור בלצ’ה האיטלקית. כעת, לאחר שובו לקבוצה הרוסית, החלוץ השוודי עתיד לעזוב את המועדון.

פונטוס אלמקוויסט ניחן במהירות מתפרצת מהמהירות בליגה האיטלקית. בעונה החולפת מהירותו נמדדה על 37.06 קמ”ש בספרינט, מה שמעמיד אותו כשחקן השלישי הכי מהיר בליגה האיטלקית. בנוסף למהירות המסחררת, פונטוס ידוע בכישורי הדריבל שלו, כאשר במהלך העונה הוא השלים 7 דריבלים מוצלחים במשחק אחד – כששבר שיא של שחקן לצ’ה מ-2012.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן