יכבוש את אירופה? | ניקולס ולנטיני בדרך לרומא

הבלם הצעיר של בוקה ג'וניור בדרך לרומא של דה רוסי | כל הפרטים

הבלם הארגנטיני הצעיר של בוקה ג’וניורס בדרך לאירופה.

על פי הדיווחים האחרונים, ניקולס ולנטיני מועמד להגיע לקבוצה מבירת איטליה על מנת לחזק את חוליית ההגנה של דה רוסי. ולנטיני ייצטרף לשורה של שחקנים ארגנטינאים שעשו את המעבר מבוקה ג’וניורס לאריות אירופה בקיץ האחרון, ביניהם ניתן למצוא את ניקולאס קפאלדו שעבר לזלצבורג, ולנטין בארקו שנמכר ברייטון, אלן וארלה בפורטו לצד רבים נוספים.

ולנטיני, בן ה-23, גדל באקדמייה של בוקה ג’וניורס, כשערך את הופעת הבכורה שלו בגביע הליגה בגיל 20 בלבד. לאחר עונה אחת בקבוצה הבוגרת יצא ולנטיני לעונת השאלה בקלוב אתלטיקו אלדוסיבי מליגה הראשונה במדינה, שם זכה לדריסת רגל משמעותית יותר בהרכב הראשי. את שנת 2022, סיים עם 36 הופעות בכל המסגרות, בהן כבש שער אחד והיווה בורג מרכזי בחוליית ההגנה בקבוצה.

לקראת שנת 2023 שב ולנטיני לבוקה, שם שולב בהרכב ובעיקר כמחליף. את עונתו השנייה בקבוצה סיים עם 37 הופעות ושער אחד. לאורך קמפיין 2022/23 של בוקה בגביע הליברטדורס, היה ולנטיני לבלם הראשון בקבוצה כששותף ב-11 מתוך 13 המשחקים, כולל 120 דקות בגמר, בו הפסידה בוקה לפלומיננזה. לאורך העונה החולפת המשיך ולנטיני להציג יכולת טובה, כשהוא כובש שער אחד בשבעת המשחקים הראשונים של העונה.

ולנטיני, שעתיד לעזוב לראשונה את אדמת דרום אמריקה ולעבור לאירופה, עתיד לחזקת את חוליית ההגנה של דה רוסי שתתמודד בעונה הבאה בליגה האירופית. ולנטיני, המתנשא לגובה 1.87, יקווה לכבוש את אירופה ולהרשים גם את מאמן הנבחרת סקאלוני לקראת הטורנירים הבאים.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן