ילד הפלא הצרפתי: ראיין צ’רקי משגע את אירופה

ווסטהאם, בורוסיה דורטמונד ופ.ס.ז' הביעו עניין בקשרה הצעיר של ליון | כל הפרטים

אחרי 4 שנים במדי הקבוצה הבוגרת של ליון נראה שראיין צ’רקי מוכן לצעד הבא, וכבר יש לו כמה מחזרות.

הקשר ההתקפי הצרפתי, שיכול לשחק גם בשתי הכנפיים, מושך עניין מצידן של מספר קבוצות ונראה שהמובילות הן דורטמונד, פריז וגם ווסטהאם.

פריז היא כמובן היעד הנחשק ביותר עבור השחקן, והיא גם מעוניינת מאוד להחתימו. למרות זאת, על פי מספר דיווחים במדינה שורר מתח רב בין הסוכנת של צ’רקי, פייזה למארי, לבין המועדון מבירת צרפת. הסוכנת של השחקן הצעיר היא במקרה גם אמא של קיליאן אמבפה, מה שמסביר מאיפה אותו מתח מגיע. בקיץ הנוכחי עזבו שני בניה של למארי, קיליאן ואית’ן, את המועדון הצרפתי, וכידוע הפרידה בין הכוכב הגדול למועדון מעיר האורות לא הייתה חלקה במיוחד.

שתי קבוצות נוספות שמעוניינות להחתים את צ’רקי הן ווסטהאם האנגלית ודורטמונד הגרמנית. ווסטהאם ככל הנראה תוכל להציע לצ’רקי סכומים שדורטמונד לא תוכל להתחרות בהם, בנוסף להזדמנות שהיא תתן לשחקן להגיע לליגה הטובה בעולם. עם זאת, הקבוצה האנגלית לא תוכל להשתוות לגרמנים ברמת התחרותיות והמרדף אחר תארים, במיוחד לאחר העונה האחרונה שבה ה’שוורצלגבן’ הגיעו עד לגמר ליגת האלופות.

חוזהו של צ’רקי ייגמר בסיום העונה הקרובה, והוא מוערך כרגע ב-25 מיליון יורו לפי אתר ההעברות ‘טרנפרמקט’. ליון ככל הנראה תאלץ למכור אותו במחיר זול במיוחד ביחס לכישרון שלו, וזאת בכדי לא לאבד אותו ללא תמורה.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן