יצטרף לרונאלדו? אדרסון מחוזר על ידי אל נאסר

השוער הברזילאי הבינלאומי מעומד להצטרף לקבוצה הסעודית בקיץ הקרוב | כל הפרטים

שוק ההעברות הסעודי לא עוצר. כמו בכל חלון ההעברות בשנים האחרונות, גם הקיץ המועדונים הסעודים מנסים לחטוף את השחקנים הטובים בעולם. אל נאסר, קבוצתו של כריסטיאנו רונאלדו, הגישה הצעה רשמית לאדרסון מוראס, שוערה הראשון של מנצ’סטר סיטי ב-7 העונות האחרונות.

על פי מספר דיווחים, הקבוצה הסעודית הגישה לשוער חוזה לשנתיים תמורת 60 מיליון יורו, כלומר שכר של 30 מיליון יורו לעונה. אל נאסר שגם בקיץ שעבר התחזקה בכוכבים גדולים, סאדיו מאנה מבאיירן מינכן, אוטאביו מפורטו, אלכס טלס ממנצ’סטר יונייטד, ברוזוביץ’ מאינטר ואמריק לאפורט ממנצ’סטר סיטי, רוצה להמשיך את הקו מהקיץ הקודם ולהתחזק בעמדות נוספות במגרש. אחרי שלא הצליחה לזכות באליפות הליגה הסעודית בעונה החולפת, אל-נאסר מכוונת לתואר הנחשק. אדרסון עתיד למלא את מקומו של דוד אוספינה הקולומביאני, שעזב בתחילת החודש שעבר את הקבוצה לאחר 4 עונות.

השוער הברזילאי גדל ושיחק בריו אווה מהליגה הראשונה בפורטוגל. לאחר 3 עונות בקבוצה הבוגרת חתם השוער בבנפיקה ליסבון, שם הציג את מלוא הפוטנציאל שלו כשסייע לקבוצה לזכות בשתי אליפויות. לאחר מכן הוא חתם במנצ’סטר סיטי תמורת 40 מיליון יורו, סכום שיא עבור שוער בליגה האנגלית באותה התקופה. אדרסון היה לבורג מרכזי בחוליית ההגנה של ה’סיטיזנס’ מייד עם הגעתו לקבוצה מבנפיקה. לשוער יש 250 הופעות פריימרליג, בהם שמר על שער נקי ב-117 משחקים. בנוסף לכך, זכה אדרסון ב-6 אליפויות אנגליה, כשבכולן הוא היה שוער ראשון והיה חלק משמעותי בזכייה. בנוסף לתארים המקומיים, הכוללים 4 גביעי ליגה, 2 גביעים אנגלים ושני מגני קהילה, אליסון היה שותף לזכייה ההיסטורית והיחידה של מנצ’סטר סיטי בליגת האלופות, בעונת 2022/23, בה זכתה הקבוצה בטרבל היסטורי – שני בתולדות הכדורגל האנגלי. כעת, אדרסון בדרך לעזוב את יבשת אירופה, ולהצטרף לקבוצת הכוכבים אותה מנסים לבנות באל-נאסר.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן