🚨 ירקוד בבניטו וויאמרין עד 2027 – איסקו מחדש חוזה בבטיס

🚨 רשמי: הקשר הספרדי שהגיע בחינם לריאל בטיס בתחילת העונה חידש את החוזה עימה לעוד 3 שנים.

פרנסיסקו אלארקון סוארס, או בכינוי היותר מוכר, איסקו פרץ לתודעה העולמית אחרי עונה היסטורית במאלאגה שהובילה אותה עד לרבע גמר ליגת האלופות לשנת 12/13. ריאל מדריד שמה את העין שלה על הכישרון הצעיר, ועונה לאחר מכן החתימה אותו עבור 30 מיליון אירו.

בארבעת העונות שלאחר מכן, איסקו היה צלע משמעותית בארבע הזכיות בליגת האלופות של הבלאנקוס כששיחק את עמדת הקשר ההתתקפי ב-4-4-2 יהלום של זינדין זידאן. בתקופה הזאת היה מעורב ב-93 שערים!

לצערו של איסקו ביחד עם העזיבה של זידאן והנפילה של ריאל מדריד, גם איסקו נפל והוא גם לא הצליח להתרומם. המספרים שלו צנחו משמעותית יחד עם ירידה גדולה בדקות המשחק. הכול הצביע על כך שאלו יהיו העונות האחרונות בקריירה.

איסקו ניסה להחיות אותה ללא הצלחה בסביליה בעונת 22/23 אך גם שם לא קיבל קרדיט ודקות והחליט לעזוב אחרי סערה גדולה עם מונצ’י המנהל הספורטיבי דאז.

Sevilla confirm Isco contract termination after dismal four-month spell | Goal.com India

אחרי עוד דרמה – הפעם עם אוניון ברלין שהחתימה אותו על חוזה אך ההסכם נפל שבועות לפני סיום חלון ההעברות, קיבל איסקו הצעה מריאל בטיס. השחקן שכבר היה מיואש קפץ על הרכבת האחרונה להצלת הקריירה ובאותו הרגע החל הרנסאנס של הספרדי.

איסקו שנחת היישר אל ההרכב הפותח של מנואל פלגריני השתלב ברגע אצל הירוקים לבנים והוא מוביל אותם לאירופה. 10 זכיות בשחקן המשחק ב-23 משחקים בנוסף ל-7 מעורבויות בשערים. בנוסף, איסקו מוביל את בטיס מסירות מפתח, בעיטות לשער, הזדמנויות גדולות שיצר וכמובן דריבלים למשחק.

בנוסף למהפך שעשה על המגרש, חשף איסקו בריאיון גם את המהפך הפנימי – “החלטתי להפסיק לשחק כדורגל כדי לאפס את עצמי מנטלית. יש לי עזרה, גם מהמשפחה וגם פסיכולוגית. בסופו של דבר בריאות נפשית היא מאוד חשובה וצריך להעלות את המודעות שלה.”

בעזרת עזרה פסיכולוגית, פיזית ונפשית איסקו ביצע את אחד הקאמבקים הגדולים בשנים האחרונות, והוא גם בא על שכרו, כשקיבל הצעה לחידוש החוזה בבטיקוס לעוד 3 שנים בנוסף לסעיף שחרור של 20 מיליון אירו.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן