כוח האירו | הסגל היקר ביותר באליפות אירופה 2024

ביום שישי הקרוב תצא לדרך אליפות אירופה בכדורגל 2024 לה חיכינו זמן רב. מיטב השחקנים באירופה ייצגו את מדינתם ויאבקו על התואר הגדול ביבשת - אליפות אירופה בכדורגל - לכבוד הטורניר הגדול הבאנו לכם את דירוג הנבחרות ביורו 2024 על פי שווי השחקנים בסגל

בעוד פחות משבוע יורו 2024 ייצא לדרך כאשר המאחרת נבחרת גרמניה, תפגוש את סקוטלנד למחזור הראשון בשלב הבתים. מיטב שחקני היבשת ייקחו חלק בטורניר הקרוב בקיץ, ובינהם גם כמה מהשחקנים היקרים ביותר בעולם. רגע לפני שריקת הפתיחה הבאנו לכם את הסגלים היקרים ביותר, ביורו 2024:

5. גרמניה – 851 מיליון אירו

מארחת הטורניר נמצאת במקום החמישי ברשימת הסגלים היקירם ביותר, כאשר הסגל של יוליאן נגלסמן שווה על פי אתר ‘transfermarket’  כ- 851 מיליון אירו. השחקן היקר ביותר בסגל של הנבחרת הגרמנית הוא אלוף גרמניה הטרי, פלוריאן וירץ ששווה 130 מיליון אירו. הכוכב הצעיר שדרג משמעותית את שווי השוק שלו כשלשם השוואה, בקיץ הקודם שווי השוק של וירץ עמד על כ-70 מיליון אירו. בנוסף אליו נמצא בסגל של נגסלמן ג’מאל מוסיאלה מבאיירן מינכן ששווה 120 מיליון אירו, לירוי סאנה גם כן מבאיירן, שמחזיק בשווי שוק של כ-70 מיליון אירו, וקאי האברץ מארסנל עם שווי שוק של 70 מיליון אירו גם כן.

4. ספרד – 965.50 מיליון אירו

הנבחרת הספרדית תגיע לטורניר בקיץ הקרוב במטרה להחזיר את הגביע אל מדריד לראשונה מאז 2012. ספרד שהיא שיאנית הזכיות ביורו יחד עם גרמניה – 3 זכיות, מציגה סגל יוקרתי במיוחד כאשר השחקן היקר ביותר בסגל של לואיס דלה פואנטה הוא אלוף אנגליה, רודרי ששווה 120 מיליון אירו. אחריו נמצא הכוכב העולה של ברצלונה, לאמין ימאל ששווי השוק שלו עלה בכ-15 מיליון אירו בעדכון האחרון, וכרגע הוא עומד על כ-90 מיליון אירו. בנוסף אליהם ניתן למצוא בסגל של הנבחרת האדומה אל היורו הקרוב גם את פדרי, עם שווי שוק של כ-80 מיליון אירו, וניקו וויליאמס ששוי השוק שלו עלה בכ-10 מיליון אירו בעדכון האחרון של אתר ‘transfermarket’ וכרגע הוא עומד על כ- 60 מיליון אירו.

3. פורטוגל – 1.05 מיליארד אירו

בסגל הפורטוגלי שייסע אל היורו בגרמניה, נמצאים כמה שחקנים בעלי ערך גבוה מאוד כשהשחקן היקר ביותר בנבחרת הוא שחקנה של מילאן רפאל לאאו ששווה על פי אתר ‘transfermarket’ כ-90 מיליון אירו. בנוסף אליו נמצאים בסגל גם רובן דיאש ממנצ’סטר סיטי שזכה עם הסיטיזנס בעוד אליפות, ומחזיק בשווי שוק של 80 מיליון אירו, ברונו פרננדש וברנרדו סילבה מחזיקים כל אחד בשווי שוק של כ-70 מיליון אירו, וכמובן שאי אפשר לשכוח את הקפטן, כריסטיאנו רונאלדו שכרגע שווי השוק שלו עומד על כ-15 מיליון אירו.

2. צרפת – 1.23 מיליארד אירו

אחת מהפייבוריטיות להניף את התואר היוקרתי, היא הנבחרת שמתגאה בסגל השני היקר ביותר בטורניר, וזוהי נבחרת צרפת. הכוכב הגדול של הנבחרת, קיליאן אמבפה שאחרי הטורניר יתחיל את עונת הבכורה שלו בריאל מדריד, הוא גם השחקן היקר ביותר בעולם, ביחד עם ארלינג הלאנד, ג’וד בלינגהאם וויניסיוס ג’וניור ושווה על פי אתר ‘transfermarket’ כ-180 מיליון אירו. בנוסף אליו, חבריו החדשים לקבוצה, אדוארדו קמבינגה ואורליאן צ’ואמני שווים כל אחד 100 מיליון אירו, על פי העדכון האחרון של ‘transfermarket’ בו הם מקבלים עלייה של כ-10 מיליון אירו בשווי השוק שלהם, כשגם וויליאם סאליבה בלמה של ארסנל שמחזיק בשווי שוק של כ-80 מיליון אירו ומרכוס תוראם מאינטר עם שווי שוק של 65 מיליון אירו, ייקחו חלק בסגל הנבחרת הצרפתית ליורו הקרוב.

1. אנגליה – 1.52 מיליארד אירו:

הנבחרת שמחזיקה בסגל היקר ביותר ביורו הקרוב, היא נבחרת אנגליה, כאשר בנבחרת של גארת’ סאות’גייט משחקים כמה מהשחקנים היקרים ביותר בעולם, כשמי שמוביל את הרשימה הוא אחד מארבעת השחקנים היקרים בעולם, ג’וד בלינגהאם עם שווי שוק של 180 מיליון אירו. בנוסף לאלוף אירופה וספרד, כמה מהשחקנים היקרים ביותר ביורו הקרוב משחקים בנבחרת שלושת האריות ובינהם חלוץ באיירן מינכן הארי קיין, ששווה 100 מיליון אירו, בוקאיו סאקה מארסנל  – 140 מיליון אירו, ושחקן העונה באנגליה, פיל פודן ששווה על פי אתר ‘transfermarket’ כ-150 מיליון אירו.

את העשירייה הראשונה סוגרות:
  • הולנד – 845 מיליון אירו
  • איטליה – 705.50 מיליון אירו
  • בלגיה – 584.50 מיליון אירו
  • דנמרק – 415.50 מיליון אירו
  • אוקראינה – 379 מיליון אירו

3 תגובות
  1. LM10 כותב

    אלון בראל 🐐

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה) כותב

    כיף של כתבה

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה) כותב

    ספרד אוברייטד

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן