לאחר עוד הפסד: גיא צרפתי פוטר ממכבי נתניה

בעקבות התוצאות האחרונות הלא טובות והדרדרות ביכולת של הקבוצה מהשרון - המאמן גיא צרפתי פוטר מאימון מכבי נתניה | כל הפרטים

מכבי נתניה הודיעה היום על סיום דרכו של מאמן הקבוצה – גיא צרפתי.

הבוקר (שני) החליטו הצדדים בהחלטה משותפת כי דרכיהם יתפצלו.

בהודעה הרשמית שהוציא המאמן נכתב : “אוהדים יקרים, הקשר שלי למכבי נתניה, מוכר וידוע – המועדון יקר וחשוב לי. כשקראו לי, על אף מצב הקבוצה, התייצבתי ללא התלבטות, מתוך אמונה ורצון לקדם את המועדון, עם כל האתגרים הכרוכים בסגל שנבנה. ההתחלה הייתה טובה – ההמשך פחות. הבוקר הגענו להחלטה, אני ביחד עם ההנהלה, שלטובת הצלחת המועדון, מוטב להיפרד. מכבי נתניה חשובה ממני, וזו ההחלטה הנכונה לשני הצדדים. תודה להנהלה על האמון, לשחקנים לצוות על העבודה המשותפת ובעיקר לקהל על האהבה הגדולה שלהם. מאחל למועדון הצלחה גדולה בהמשך”

הנהלת המועדון מסרה לאחר הפיטורים כי: “מועדון הכדורגל מכבי נתניה מודה למאמן גיא צרפתי על התקופה בה אימן בקבוצה, אנו מעריכים את הנחישות והמסירות שגיא הפגין באימון הקבוצה בתקופה מאתגרת זו ומודים לו על לקיחת האחריות על מצב הקבוצה. אנו מאחלים לגיא הצלחה רבה בהמשך”.

צרפתי, בן ה-44, לקח את המושכות של מכבי נתניה בחודש דצמבר האחרון, לאחר פיטוריו של המאמן רן קוז’וך.

צרפתי היה חלק מכוורת האימון של ברק בכר בכוכב האדום, ולאחר שזו סיימה את דרכה בקבוצה הסרבית, צרפתי הבין שיש ליו הזדמנות לצאת לדרך אימון משלו והוא לקח את ההצעה שהגיעה אליו מעיר היהלומים.

את קדנציית האימון שלו במכבי נתניה צרפתי פתח מצויין. הוא הצליח לנצח בארבעת המשחקים הראשונים שלו על הקווים, ואף נכנס עם הקבוצה לחלק העליון של הטבלה. אלא שאז החלה ההידרדרות. משחקים שהיו קלים על הנייר נגמרו בתוצאות מאכזבות. המעידה הראשונה הייתה ההפסד המפתיע להפועל פתח תקווה, שממוקמת במקום אחרון בטבלה. לאחר מכן, מתוך 13 משחקים – צרפתי הצליח להשיג רק 3 ניצחונות בלבד.

לאחר עזיבת צרפתי, מכבי נתניה תעשה את מירב המאמצים למנות מאמן שיוכל לעמוד על הקווים כבר במשחק הגביע ביום רביעי הקרוב של הקבוצה נגד מכבי חיפה. בשבוע שעבר דווח שאייל סגל, בעלי מכבי נתניה, שכר את שירותו של פטריק ואן לוון, שאימן בעבר את מכבי תל אביב ואת שחטאר דונצק, על מנת שיסייע מקצועית בכל מה שקשור למחלקת הנוער של הקבוצה. כעת, בעקבות סיום העסקתו של גיא צרפתי במכבי נתניה,  שמו של ואן לוון עולה שוב כמועמד לאימון הקבוצה. גם שמותיהם של מרקו בלבול, דן רומן וקובי רפואה עלו כמועמדים לתפקיד המאמן במכבי נתניה, וכעת נותר לראות במי ייבחר אייל סגל לתפקיד המאתגר.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן