לא טודי בום | מנצ’סטר יונייטד לא תוכל לרכוש את טודיבו

בגלל השליטה של ג'ים רטקליף במנצ'סטר יונייטד ובניס, ה'שדים האדומים' לא יוכלו לרכוש את בלם ניס.

סאגה הזויה. מנצ’סטר יונייטד רצתה לרכוש את ז’אן קלר טודיבו, הבלם הצרפתי של ניס, אך הם לא יוכלו לבצע זאת.

בעלי יונייטד, סר ג’ים רטקליף, מחזיק באחוזים גם במועדון האנגלי וגם בניס, ובעונה הבאה שניהם יתחרו באותה תחרות – הליגה האירופית. כתוצאה מכך, על פי חוקי אופ”א קבוצות שנמצאות תחת אותו בעלים, ומשחקות באותה תחרות, לא יוכלו למכור ולקנות שחקנים אחת מהשנייה. לעומת מנצ’סטר יונייטד, ניס ורטקליף יוכלו למכור את הבלם הצרפתי לכל שאר הקבוצות בפרמייר ליג.

השיחות בין ניס, מנצ’סטר יונייטד וטודיבו היו מתקדמות מאוד, והעסקה הייתה בדרך לסגירה, אך כאמור בגלל חוקי אופ”א הבלם הצרפתי ישאר נכון לרגע זה בצרפת ומנצ’סטר יונייטד תצטרך להמשיך את חיפושה אחרי הבלם המיוחל.

בשל המקרה, בראיון שנתן רטקליף לסוכנות ‘בלומברג’ הוא התייחס לסיפור ותקף את אופ”א: “הם (אופ”א) אומרים שאנחנו יכולים למכור את השחקן לכל קבוצה בפריימר ליג, אבל למנצ’סטר יונייטד אנחנו לא יכולים למכור. אבל זה לא הוגן עבור השחקן, ואנחנו לא רואים מה הם מנסים להשיג מזה”.

ה’שדים האדומים’ חוו עונה לא קלה הגנתית, עם לא מעט פציעות ששיבשו את קו ההגנה של אריק טאן האח. הקבוצה של ההולנדי ביצע למעלה מ-40 שינויים בקו ההגנה העונה בגלל פציעות שונות. בנוסף לכך, מנצ’סטר יונייטד נפרדה מהבלם הצרפתי רפאל וארן, כך שלאור הפציעות והעזיבה של הבלם, יונייטד נכנסה מתחילת הקיץ לשוק הבלמים בתקווה שהיא תמצא את המחליף של וארן. לצערם של אוהדי יונייטד, טודיבו כבר לא יהיה הבלם שיחזק את הגנת האדומים.

 

 

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן