לא עומדים לצד ישראל | החוזה נשבר

נדמה שמאז אותה שבת שחורה ב 07.10.23 העולם והמציאות שלנו השתנו לחלוטין, וכך גם רובו של עולם הכדורגל.
אירופה הבכירה בחרה לשתוק ולעתים אף לבחור צד, אך לא את הצד שלנו, וכעת חוץ ממועדונים רבים בגרמניה, נדמה שאירופה כולה פשוט לא איתנו.

הגישה הזו הפתיעה לא מעט מאיתנו ואף ריסקה את לבבם של אלפי אוהדי כדורגל ישראלים שמרגישים נבגדים על ידי המועדונים אותם אהבו אהבת אמת לאורך כל ימי חייהם.

קחו לדוגמא את פוסט הפייסבוק של אורן סנסל.

כל מי שמכיר אותי יודע עד כמה אהבתי למועדון הכדורגל ליברפול היתה חלק מרכזי בחיי .
כל דבר בחיי התנהל לפי משחקי הקבוצה,אירועים ,
נסיעות לחו״ל ובעצם לוח השנה העיקרי שלי היה לוח משחקי ליברפול. אינני זוכר מתי התחילה האהבה למועדון הכדורגל ליברפול ,אי שם בשנות
ה-70 כשליברפול היתה הקבוצה הטובה בעולם ובטלביזיה בימי חמישי ערוץ 1 היה נותן את משחק השבוע מהליגה האנגלית ומכיוון שליברפול שלטה בליגה האנגלית ראינו אותה הרבה ושם התאהבתי. הייתי עם המועדון בתקופות הטובות שלו וגם בתקופות הרעות שלו, בזמנים הקשים עם אסון הילסבורו ואסון הייזל. תמיד הייתי שם והאמנתי שהאמירה שליברפול זה הרבה יותר מכדורגל תופסת גם כאשר הזדעזענו כולנו מהפשע הנורא שהתרחש בעוטף עזה , פשע נגד האנושות שבו נטבחו 1400 בני עמנו. ציפיתי…ברור לי לחלוטין שמועדון הכדורגל ליברפול לא צריך לקחת צד בסיכסוך הישראלי פלשתיני אבל השבר הגדול שלי התחיל מזה שהמועדון לא היה מוכן לגנות את הפשע נגד האנושות שבוצע ב-7.10.23 והגדיל לעשות כאשר במשחק נגד אברטון לא נתן להניף שלט (לא פוליטי לחלוטין וללא שום סימן של ישראל) שלט שמנציח את 4 האוהדים שנרצחו רועי, נטע, אורי ויובל הי”ד ,שם נשברתי סופית ,שם החלטתי שאני עם המועדון הזה סיימתי!!!
לא אשקר זה קשה לי, סמל המועדון היה מקועקע על ידי השמאלית ( הצד של הלב) הרגשתי שאני לא יכול להמשיך להסתובב עם הקעקוע הזה ואכן שיניתי אותו כי מילים אלו נכתבות מדם ליבי ודמם של בני עמי אינו הפקר.
מי שאינו מגנה את הפשע נגד האנושות שבוצע ב 7.10.23 לדעתי הוא שותף ,גם אם השיקולים כלכליים גרידא ,
אז אחרי 45 שנה בערך אני ממשיך ללכת לבד כי המועדון שסיסמתו היא:
“you’ll never walk alone”
השאיר אותי ללכת לבד והוא לא ראוי לאהדתי תרתי משמע.
ליברפול ,שלום ולא להתראות .

 

אורן, שבחר לקעקע את אהבתו ליברפול על גופו, לא יכול היה לקבל את גודל השתיקה ואת העובדה שהחוזה בין הצדדים נשבר.
אורן לא לבד כאמור.

אלפי אוהדים ברחבי הרשת הביעו בשבועות האחרונים את זעמם ואת סלידתם מאותם ארגוני כדורגל בכירים, מאופ”א ועד אחרוני המועדונים שפשוט בחרו להתעלם מהטבח הרצחני שעבר עמנו.

אנו ב Ballerz רוצים להשמיע את הקול שלכם!

אם גם אתם מרגישים נבגדים על ידי קהילת הכדורגל האירופי, או שמא אתם לא מופתעים כלל ורוצים לספר מדוע, שלחו לנו הודעה ואנו נפרסם את הסיפורים המתאימים.

ליחצו כאן על מנת ליצור קשר.

2 תגובות
  1. טל יוסף כותב

    אני לא מופתע ממה שקורה בפיפ”א ואופ”א אנחנו הרי יודעים מי העומדים בראשה, אותם אנשים שמחזיקים בקבוצות כמו פ.ס.ז’, ניוקאסטל ועוד…
    עצוב שזה ככה אבל תמיד היינו כגדר נעלם בעיניהם.

    עצוב לי לראות קבוצות גדולות כמו אהבת חיי מילאן, קבוצה אותה אני אוהד כמעט 30 שנה, וקבוצות אחרות שבוחרות לשתוק או כאלה שמיישרות קו עם האיגודים הביזיוניים של פיפ”א ואופ”א.
    קשה לי לראות קבוצות כמו ליברפול שהחליטה להעלים עין מאוהדיה שנרצחו ואפילו שלט ללא סממנים יהודים או סלוגנים בתמיכה של איזה צד, והוחלט ע”י הנהלת המועדון שלא יתלה באצטדיון וזה צרם מאוד, אך לתת לשחקן כמו מוחמד סלאח במה לדברים שאמר ודברים שהוא עושה זה בסדר מבחינתם.
    אני לא אדבר על אוהדי סלטיק ופ.ס.ז’ שהניפו דגלים של פיקציה שלא קיימת בשליטת החמאס, וצועקים FREEE P, כשהם לא מכירים כלל את ההיסטוריה כאן ולא שזה מעניין אותם.

    עצוב לי שככה הליגה הגדולה מפנה עורף לקבוצות הישראליות ולעם ישראל.

    רק הליגה הגרמנית הציגה עמדה חדה וברורה הם איתנו ולא משנה מה.

    אני יודע שיהיה לי מאוד קשה לחזור ולצפות בליגת האלופות או לעקוב אחרי שאר הליגות באירופה מלבד הליגה הגרמנית שהפכה בין לילה למעניינת יותר.

    Stand With Us
    Bring Them Home Now

  2. שון כותב

    תמיד שנאתי את ליברפול אבל במקרה הזה הם חצרות חלאות גדולות יותר מכולם עם זה שהסירו את דגל הנרצחים שלא היה בו כל סממן ישראלי או יהודי שגם אם היה זה היה מעשה מכוער.

    מועדון לגריטה ויפה שעה אחת קודם.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן