לדיסלב קרייצ’י בדרך לליגה הספרדית

קפטן ספרטה פראג מעורר עניין בכמה קבוצות ב'לה ליגה' | כל הפרטים

לדיסלב קרייצ’י, בלמה של ספרטה פראג הצ’כית, מועמד להגיע אל הלה ליגה בקיץ הקרוב.

על פי הדיווחים האחרונים, ג’ירונה היא המועמדת הבכירה לקנות את הבלם בן ה-25, כשגם ריאל בטיס הראתה עניין בבלם הצעיר ונמצאת במירוץ.

סכום עסקת הרכישה של קרייצ’י עתיד לעמוד על סביבות ה-12 מיליון יורו בתוספת בונוסים, שיילכו לקבוצתו הצ’כית. ג’ירונה כבר נמצאת במשא ומתן מתקדם עם ספרטה, והיא מוכנה לשלם את הסכומים. בנוסף, הקבוצה מברצלונה הגיעה גם לסיכום עם קרייצ’י עצמו על התנאים האישיים שלו, והוא מעוניין לעבור לספרד. אם לא יהיה שינוי משמעותי, המעבר יתאפשר כבר בימים הקרובים.

לדיסלב החל את הקריירה שלו בז’אברושבקה, מהליגה השנייה בצ’כיה, ובמהרה הציג יכולות טובות שגרמו לו כבר בגיל 18 לערוך את הופעת הבכורה בקבוצה הבוגרת. בתחילת עונת 2019/20 עבר השחקן לספרטה פראג, בה הוא משחק עד היום. לאורך הקריירה, לדיסלב הציג יכולות טובות הן כבלם והן כקשר אחורי ורסטלי, עם יכולות התקפיות מרשימות. בכל תקופתו בספרטה פראג הוא הצליח לכבוש 44 שערים ולבשל 12 נוספים.

בעונה שעברה מונה קרייצ’י לקפטן המועדון בגיל 22 בלבד, ומאז הוא מציג יכולות מצוינות כמנהיג על המגרש ומחוצה לו. העונה קרייצ’י היה שותף לריצה של פראג בליגה האירופית, שם היא הודחה לליברפול בשלב שמינית הגמר. בליגה סיימה פראג במקום הראשון וזכתה באליפות, כשקרייצ’י עצמו שותף ב-26 משחקים, בהם כבש שמונה שערים, וכקפטן היה לבורג מרכזי בקבוצה. לפראג הייתה את ההגנה השנייה בטיבה בליגה העונה, כשספגה 30 שערים בלבד.

ג’ירונה, שהבטיחה את העפלתה לראשונה אי פעם לליגת האלופות בעונה הבאה, תקווה להתחזק ולהעמיק את הסגל שלה לקראת האתגר הצפוי. קרייצ’י הוא מנהיג ושחקן צעיר שיכול להעשיר את חדר ההלבשה של מיצ’ל, כשלשחקן עצמו עתיד קיץ ארוך, עם הבחירות לעתיד והיורו המתקרב בגרמניה.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן