לדיסלב קרייצ’י חתם בג’ירונה

קפטן ספרטה פראג מעורר מצטרף לג'ירונה שתשחק בעונה הבאה בליגת האלופות

לדיסלב קרייצ’י, בלמה של ספרטה פראג הצ’כית, חתם במרעננת הרשמית של הליגה הספרדית בעונה האחרונה, ג’ירונה. הבלם הצ’כי בן ה-25 חתם בקבוצה הספרדית תמורת 12 מיליון אירו בתוספת בונוסים, שילכו לקבוצתו הצ’כית. הבלם הצ’כי חתם על חוזה לחמש עונות.

לדיסלב החל את הקריירה שלו בז’אברושבקה, מהליגה השנייה בצ’כיה, ובמהרה הציג יכולות טובות שגרמו לו כבר בגיל 18 לערוך את הופעת הבכורה בקבוצה הבוגרת. בתחילת עונת 2019/20 עבר השחקן לספרטה פראג, בה הוא משחק עד היום. לאורך הקריירה, לדיסלב הציג יכולות טובות הן כבלם והן כקשר אחורי ורסטלי, עם יכולות התקפיות מרשימות. בכל תקופתו בספרטה פראג הוא הצליח לכבוש 44 שערים ולבשל 12 נוספים.

בגיל 22 בלבד הפך לקפטן קבוצתו ספרטה פראג, ומאז הוא מציג יכולות מצוינות כמנהיג על המגרש ומחוצה לו. העונה קרייצ’י היה שותף לריצה של ספרטה פראג בליגה האירופית, שם היא הודחה לליברפול בשלב שמינית הגמר. בליגה סיימה ספרטה במקום הראשון וזכתה באליפות, כשקרייצ’י עצמו שותף ב-26 משחקים, בהם כבש שמונה שערים, וכקפטן היה לבורג מרכזי בקבוצה. לפראג הייתה את ההגנה השנייה בטיבה בליגה העונה, כשספגה 30 שערים בלבד.

ג’ירונה, שהבטיחה את העפלתה לראשונה אי פעם לליגת האלופות בעונה הבאה, מתחזקת ומעמיקה את הסגל שלה לקראת האתגר הצפוי. קרייצ’י הוא מנהיג ושחקן צעיר שיכול להעשיר את חדר ההלבשה של מיצ’ל, כשלשחקן עצמו עתיד קיץ ארוך, עם הבחירות לעתיד והיורו המתקרב בגרמניה.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן