🚨”להודעת העזיבה שלי היה אימפקט טוב” | צ’אבי לקראת גרנאדה

🚨ברצלונה תארח הערב את גרנאדה למחזור ה-24 בלה ליגה, ותקווה להמשיך ברצף הניצחונות שהגיע מאז הודעת העזיבה של המאמן הקטלוני. לפני המשחק כמו בכל מחזור, התיישב צ’אבי אל מול העיתונאים:

״גראנדה החליפו מאמן לא מזמן. אני מאמין שנראה את אותו בלוק נמוך ואגרסיביות. נצטרך את הקהל מאחורינו. אבל צריך להתרכז במשחק שלנו ולא לפשל, כמו שעשינו נגד ויאריאל.

לגבי גאבי?  ההחלמה שלו מתקדמת טוב ממה שהיה מצופה, הוא רוצה להיות חלק מהדינמיקה הקבוצתית, וזה נהדר. הוא אישיות מאוד חשובה עבור החברים שלו בחדר ההלבשה. אני לא יודע מה יהיה עם סרג’י רוברטו. אמרתי למועדון שכדאי להאריך לו חוזה כי הוא שחקן חשוב בחדר ההלבשה ויכול להועיל במגרש כשצריך.”

צאבי נשאל על שיבוצו של כריסטנסן כקשר אחורי, הפציעות, וחזרתו של טר שטגן:

״כריסטנסן כקשר אחורי זאת עוד אופציה שיש לנו, אני חושב שזה עבד טוב במשחק הקודם. הוא יכול לשחק בעמדה הזו, ויש לו ראייה של 360. יש לו גם קבלת החלטות טובה, זאת אופציה. המיקום של כריסטנסן עוזר גם לגונדואן ופדרי להיות יותר קרובים ללבנדובסקי, זה עוזר לכל הקבוצה.

קאנסלו ואראוחו בסדר. במקרה של קאנסלו, הוא עושה אקסטרה מאמץ כדי להיות בסגל. זה מרגש לראות את זה. אוריול לא מרגיש טוב, הוא ינוח בראשון ויהיה כשיר לסלטה ויגו. לאמין ימאל ורפיניה משחקים בעמדה דומה אבל הם יכולים להתקיים יחד על המגרש. אני בטוח שהקאמבק של רפיניה ייתן לנו יותר אפשרויות להבקיע. החזרה של טר שטגן חשובה מאוד. אינאקי תרם לנו הרבה אבל טר שטגן הוא אחד מהיסודות הכי חשובים בקבוצה. אנחנו מאוד שמחים שהוא חזר.

פאו ויקטור? הוא שחקן ורסטילי שיכול לעזור לנו. הוא כרגע מוכן לערוך את הבכורה שלו, נראה. פאו קובארסי ימשיך באותה מתכונת בסגל. אני חושב שהוא קיבל את הביטחון מהחברים שלו. הוא שחקן חשוב במערך שלנו בבנייה מאחורה. יש גם את איניגו זה יתרון שיש שחקנים כאלה בסגל״.

לגבי השיפוט בספרד העונה והכרטיס הכחול החדש שעתיד להכנס אל עולם הכדורגל:

כרטיס כחול? צריך לבחון את זה אם זה יכול לשפר או להזיק. הצהוב השני של ויטור רוקה? אני לא מתכוון לדבר שוב על השופטים. הבטחתי את זה ואני מקיים״

צ’אבי גם נשאל לגבי עזיבתו בסיום העונה, והאם הוא בטוח בהחלטתו ב-100%:

“להודעת העזיבה שלי היה אימפקט טוב, לשחקנים, לקהל, לצוות המקצועי. הפוקוס שלי הוא רק על גרנאדה. היום יום שלי נשאר דומה מאז הההודעה. זה לא הזמן לדבר על סלטה ויגו או נאפולי. הסברתי לכם, שום דבר לא ישתנה. אני מתרכז ביום יום, אני חושב שזאת הייתה ההחלטה הראויה באותה תקופה״.

בארסה שלא ניצחה את גרנאדה בארבעת המשחקים האחרונים בינהן,  תקווה לחבר ניצחון שלישי ברציפות בליגה, ולהתקרב כמה שיותר אל ריאל מדריד בפסגה, מנגד, יריבתה גרנאדה מחפשת ניצחון ליגה ראשון מזה ארבעה משחקים, וממוקמת במקום האחד לפני אחרון בטבלת הלה ליגה עם 12 נק’ בלבד.

 

חמשת המפגשים האחרונים בין הקבוצות:

  • 08.10.2023 – גרנאדה 2:2 ברצלונה
  • 08.01.2022 – גרנאדה 1:1 ברצלונה
  • 20.09.2021 – ברצלונה 1:1 גרנאדה
  • 29.04.2021 – ברצלונה 2:1 גרנאדה
  • 03.02.2021 – גרנאדה 5:3 ברצלונה
1 תגובה
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה) כותב

    סנסציה בעולם הכדורגל: צ׳אבי לא מתבכיין במסיבת העיתונאים.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן