🚨לודי על הכוונת: הרכש הבא של אל הילאל

🚨המועדון הסעודי מעוניין במגן שמאל, ורוצה את רנאן לודי. אל הילאל בשיחות עם מארסיי ומה יצא מזה לאתלטיקו?

רנאן לודי קרוב למעבר לסעודיה, לאל-הילאל של ניימאר, שתשלם עליו בסביבות ה-20 מיליון יורו. המשא ומתן עם מארסיי מתקדם ולברזילאי יש את האפשרות להפוך לשחקן הבא שיעשה את המעבר לסעודיה.

לאחר עונה בנוטינגהאם פורסט בפרמיירליג בהשאלה מאתלטיקו, עבר רנאן לודי למארסיי ביולי 2023. המגן שיחק 23 משחקים בקבוצתו של המאמן ג’נארו גאטוסו, אשר תופסת את המקום החמישי בטבלת הליגה הצרפתית.

באל-הילאל, רנאן לודי ישחק תחת המאמן חורחה ז’סוס וישחק לצד הברזילאים ניימאר, מייקל ומלקולם. אל הילאל מובילה את טבלת הליגה הסעודית, עם קמפיין מרשים שם היא בלתי מנוצחת, ורשמה 17 ניצחונות ושתי תוצאות תיקו ב-19 מחזורים.

ומה הקשר של אתלטיקו לכל זה? המועדון מכר את רנאן לודי למארסיי, לאחר השאלה לא כל כך מוצלחת לנוטינגהאם פורסט. אבל, באופן חכם אתלטיקו לא ויתרה לגמרי על לודי שכיום הוא בן 25, הם שמרו 30% מכרטיס השחקן ככה יקבלו כסף ממכירות עתידיות .כאמור, מעבר לסעודיה יתן לאתלטיקו סכום לא רע בכלל. אם העברתו של רנאן לודי תיסגר בסביבות עשרים מיליון יורו, אתלטיקו מדריד תרוויח בסביבות שישה מיליון יורו. המשא ומתן מתקדם, כך שאתלטיקו עוקבת מהצד אחרי העניין. המועדונים מנהלים משא ומתן על המחיר הסופי של ההעברה, אך ישנה הבנה טובה בין הצדדים.

המהלך עדיין מפתיע, שכן רנאן לודי היה משוכנע שימשיך בצרפת עד 2028: “אני רוצה למלא את החוזה שלי במארסיי עד 2028, אני לא חושב שאחתום במועדון אחר עד אז. אני אשקול בעתיד לחזור לאתלטיקו פרנאנסה. זה הרעיון שלי והדרך בה אני רוצה ללכת”. כעת, אם המידע יאושר, הוא יגיע לסעודיה, שם יוכל לשמן את חשבון הבנק שלו לפני שיחזור לברזיל. והוא לא יהיה היחיד שמרוויח. אתלטיקו תקבל את הסכום עליו, במטרה להצליח להתחזק גם בשוק החורף הזה.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן