לוס אנג’לס גלאקסי מנסה להחתים את מרקו רויס

לוס אנג’לס גלאקסי רוצה לצרף את מרקו רויס.

המועדון מארצות הברית פתח בשיחות עם הקשר הגרמני שעזב את דורטמונד, בניסיון להחתים אותו בקבוצה.

על פי דיווח ב’אתלטיק’, על מנת שהיא תוכל לפתוח במשא ומתן עם השחקן – לוס אנג’לס הייתה צריכה להגיע להסכם עם מועדון אחר מה-MLS, שארלוט. שארלוט הייתה הראשונה לפתוח במשא ומתן עם הקשר הגרמני, ולכן יש לה מעין ‘זכות ראשונים’ על השחקן. שני המועדונים הגיעו להסכם ביניהם, שחייב את לוס אנג’לס לשלם לשארלוט עוד לפני שהמשא ומתן עם רויס בכלל התחיל. במידה ורויס יבחר לבסוף להגיע ללוס אנג’לס – שארלוט תקבל סכום כסף נוסף.

למרות הסיכום בין המועדונים, שארלוט עדיין מעוניינת להחתים את רויס. נציגים של שתי הקבוצות ביקרו בגמר ליגת האלופות, ודיברו עם מקורביו של השחקן. גם ס.ט. לואיס מה-MLS מעוניינת ברויס, אך היא תצטרך להגיע לסיכום עם שארלוט לפני שהיא תתחיל במשא ומתן.

לרויס יש הצעות גם מאירופה וסעודיה, והוא יקבל החלטה על עתידו בקרוב.

כזכור, לפני כשבועיים הודיע רויס כי יעזוב את דורטמונד בקיץ הקרוב, לאחר 12 שנים במועדון. רויס, שגדל בדורטמונד, לא קיבל הזדמנות בבוגרים ונאלץ לעזוב. הוא פרץ בבורוסיה מנשגלאדבך, ובקיץ הוא חזר הביתה תמורת 12.1 מיליון יורו. הקריירה שלו בדורטמונד התאפיינה בעליות וירידות, כאשר במהלך 12 השנים שלו בדורטמונד, החסיר רויס 1269 ימים, כ-3 וחצי שנים, בגלל 66 פציעות שונות. בעקבות הפציעות החמיץ רויס למעלה מ-200 משחקים של דורטמונד. רויס רשם 424 הופעות במדי דורטמונד, כבש 168 שערים, בישל 128 נוספים וזכה ב-5 תארים – פעמיים בגביע הגרמני ו- 3 פעמים בסופרקאפ הגרמני. לוס אנג’לס גאלקסי ממוקמת במקום הרביעי בטבלת המערב של ה-MLS, עם 28 נקודות ב-17 משחקים.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן