ליגיונר חדש: כארם זועבי בדרך לריו אבה

השחקן הצעיר יעבור לקבוצה מהליגה הפורטוגלית, הפועל ירושלים תרוויח לא מעט | כל הפרטים

כארם זועבי סיכם בריו אבה הפורטוגלית.

זועבי, בן ה-18, שיחק בעונה החולפת בפעם הראשונה בליגת העל במדי הפועל ירושלים. הוא רשם עונת בכורה נהדרת, עם 3 שערים ו-2 בישולים ב-21 הופעות בליגת העל. זועבי נחשב לאחד השחקנים המבטיחים של שנתון 2006, כאשר הוא כבר רשם 27 הופעות בנבחרות הצעירות של ישראל.

החלוץ הצעיר צפוי לחתום בימים הקרובים בקבוצה הפורטוגלית, כשהפועל ירושלים תקבל 900 אלף יורו כדמי ההעברה. זו לא הפעם הראשונה בשנים האחרונות שבה הפועל ירושלים מבצעת עסקאות בסכומים גבוהים על שחקניה הצעירים, כאשר ברשימה ניתן למצוא בין היתר את גוני נאור, אחמד סלמן וליאור קאסה.

זועבי צפוי להצטרף לריו אבה בחוזה ל-4 שנים, עד סוף עונת 2027/28. השחקן יטוס לפורטוגל בשבוע הקרוב על מנת לעבור בדיקות רפואיות ולחתום רשמית על החוזה, והוא יצטרף לאימוני הקבוצה עם פתיחתם בתחילת חודש יולי.

הקבוצה הפורטוגלית סיימה את העונה החולפת במקום ה-11 מתוך 18 קבוצות בליגה המקומית. היא מורכבת ברובה משחקנים ברזילאים, והיא נחשבת לקבוצה בינונית במדינה. הבעלים של ריו אבה, אוונגלוס מארינאקיס, הוא אוליגרך יווני המשמש גם כבעלים של 2 קבוצות כדורגל נוספות: אולימפיאקוס ונוטינגהאם פורסט. מארינאקיס מעוניין להגדיל את מספר הקבוצות שלו, ולאחרונה דווח כי הוא עשוי לקנות את מונצה האיטלקית.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן