למרות עונה מוצלחת בריאל: חוסלו חתם באל-גראפה

החלוץ הספרדי עזב את הבלאנקוס לאחר שנדחק ברוטציה | כל הפרטים

חוסלו לא ימשיך בעונה הבאה בריאל מדריד אחרי שחתם באל-גראפה הקטארית. החלוץ היה זה שקיבל את ההחלטה, שמגיעה למרות תקופת השאלה מוצלחת שלו אצל הבלאנקוס לאחר שכבש 18 שערים במדים הלבנים בעונה החולפת.

למרות ההצלחה, ההחתמות של קיליאן אמבפה ואנדריק, שיגיעו למועדון בעונה הבאה, גרמו לחוסלו להבין שדקות המשחק שלו ירדו באופן משמעותי והוא רוצה לפנות את מקומו לשחקנים הצעירים והרעננים שצפויים להצטרף למועדון. בכך, חוסלו יעזוב את מדריד וינסה למצוא לעצמו הזדמנות חדשה במקום אחר.

קרלו אנצ’לוטי רצה להשאיר את חוסלו לעונה נוספת, אך כאמור החלוץ החליט למצוא יעד חדש. ריאל מדריד הפעילה את אופציית הרכישה של החלוץ תמורת 1.5 מיליון אירו בלבד ומכרה את הספרדי באותו המחיר, על מנת שלא להקשות במשא ומתן מול אספניול ובכך להגשים את רצונו של השחקן. כעת, השחקן בן ה-34 חותם על חוזה לשנתיים באל-גראפה הקטארית, עם אופציה לעונה נוספת במדיה.

חוסלו הגיע לריאל מדריד בהשאלה בתחילת עונת 2023/24, כאשר הרגעים המשפיעים ביותר שלו הגיעו מהספסל, עם שני שערים מכריעים נגד באיירן מינכן בחצי גמר ליגת האלופות שמנעו את הדחתה של ריאל מדריד. ‏החלוץ ‏הגיע למדריד בקיץ שעבר בהשאלה‏‏ תמורת סכום התחלתי של 500 אלף אירו, שכלל אופציה להפוך את העסקה לקבועה תמורת כ-1.5 מיליון אירו בתום העונה.‏ בסך הכל בעונה החולפת שותף חוסלו ב-49 משחקים, בהם הוא כבש 18 שערים ובישל שלושה נוספים.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן