למרות עונה מוצלחת: חוסלו עוזב את ריאל מדריד

החלוץ יעזוב את הבלאנקוס לאחר שנדחק ברוטצייה | כל הפרטים

חוסלו לא ימשיך בעונה הבאה בריאל מדריד.

החלוץ היה זה שקיבל את ההחלטה, שמגיעה למרות תקופת השאלה מוצלחת שלו אצל הבלאנקוס לאחר שכבש 18 שערים במדים הלבנים בעונה החולפת.

למרות ההצלחה, ההחתמות של קיליאן אמבפה ואנדריק, שיגיעו למועדון בעונה הבאה, גרמו לחוסלו להבין שדקות המשחק שלו ירדו באופן משמעותי, והוא רוצה לפנות את מקומו לשחקנים הצעירים והרעננים שצפויים להצטרף למועדון. וכך, חוסלו יעזוב את מדריד וינסה למצוא לעצמו הזדמנות חדשה במקום אחר.

לפי דיווח של העיתונאי פאבריציו רומאנו, החלוץ נמצא בדרכו לאל-גראפה הקטארית. הסיכום בין הצדדים נמצא בשלבי הסיום, והוא צפוי לעבור למדינה הערבית בקרוב.

קרלו אנצ’לוטי רצה להשאיר את חוסלו לעונה נוספת, אך כאמור הוא החליט למצוא יעד חדש. לריאל מדריד הייתה אפשרות להפעיל אופציית רכישה של החלוץ תמורת 1.5 מיליון יורו בלבד, אותה היא גם רצתה לממש, אך לאחר החלטתו של החלוץ האופציה לא תמומש והוא יעזוב את ה’בלאנקוס’.

חוסלו הגיע לריאל מדריד בהשאלה בתחילת עונת 2023/24, כאשר הרגעים המשפיעים ביותר שלו הגיעו מהספסל, עם שני שערים מכריעים נגד באיירן מינכן בחצי גמר ליגת האלופות שמנעו את הדחתה של ריאל מדריד. ‏החלוץ בן ה-34 ‏‏הגיע למדריד בקיץ שעבר בהשאלה‏‏ תמורת סכום התחלתי של 500 אלף אירו, שכלל אופציה להפוך את העסקה לקבועה תמורת כ-1.5 מיליון אירו בתום העונה.‏ בסך הכל בעונה החולפת שותף חוסלו ב-49 משחקים, בהם הוא כבש 18 שערים ובישל 3 נוספים.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן