לקראת חצי גמר ליגת האלופות | קרלו אנצ’לוטי ופדה ואלוורדה מדברים

ביום שלישי תתארח ריאל מדריד באליאנץ ארנה אצל באיירן מינכן למשחק הראשון במסגרת חצי גמר ליגת האלופות - קרלו אנצ'לוטי מאמן ריאל מדריד, וקשר הקבוצה פדה ואלוורדה התייצבו למסיבת העיתונאים לקראת המפגש המסקרן

ביום שלישי תתארח ריאל מדריד אצל באיירן מינכן לחצי גמר ליגת האלופות הראשון, לאחר שבשלושת הפעמים האחרונות שהוגרלו האחת נגד השנייה עברה ריאל מדריד את ה’בווארים’ וגם המשיכה אל התואר. קרלו אנצ’לוטי מאמן ה’בלאנקוס’ פתח את דבריו בהתייחסות למפגשי העבר בין הקבוצות:

 “מינכן היא עיר נהדרת שאני תמיד שמח לחזור אליה. מה שקרה בעבר זה סיפור גדול, אבל מחר זה משהו אחר. אנחנו פוגשים יריבה חזקה. כמו תמיד אנחנו צריכים להיות פה, הרבה אנשים חשבו שזה לא יקרה, חלקם נמצאים בחדר הזה. המטרה היא להגיע לעוד גמר ואנחנו מאמינים בעצמנו ואנחנו יודעים שאנחנו מסוגלים לנצח, אבל מכבדים את באיירן. אין להם את העונה הכי טובה, אבל הם מסוכנים”.

המאמן האיטלקי נשאל על הניסיון שלו בליגת האלופות וענה: “אני לא חושב שמאמן זה התפקיד הכי חשוב בקבוצה. יש שני סוגי מאמנים: אלה שלא עושים כלום ואלה שגורמים נזק. אני משתדל להיות מהסוג הראשון. השחקנים צריכים להבין טוב את העבודה הקבוצתית, וההבדל הוא בקבוצה”.

המאמן האיטלקי המשיך:

“מחר זה משחק חדש וסיפור חדש ייכתב. יש לנו ביטחון עצמי, למרות שאנחנו משחקים מול יריבה עם איכות אישית מעולה. אנחנו מאוד מרוצים להיות כאן. הגענו לכאן עם הרבה עבודה. יש לנו כבוד גדול לבאיירן הם הראו את החוזקות שלהם בליגת האלופות, ניצחו את ארסנל עם היסטוריה נהדרת והרבה ניסיון בתחרות הזו.”

על הטענה של טוכל שגנברי יבקיע מחר:

“לסרג’ גנאברי יש אפשרות להבקיע שערים, בדיוק כמו ג’מאל מוסיאלה, הארי קיין או לירוי סאנה. גם לויניסיוס יש סיכוי גדול יותר להבקיע מפרלנד מנדי. יש לנו כבוד גדול לשחקני ההתקפה של באיירן. יש להם שחקנים ברמה הגבוהה ביותר. לא יהיו הרבה שינויים טקטיים. אנחנו צריכים להתכונן לאיכויות של באיירן, אבל גם להראות את המאפיינים שלנו. אנחנו צריכים לתקוף טוב. אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו שום טעויות בחצי גמר”.

בנוסף דיבר גם קשר ריאל מדריד פדה ואלוורדה ואמר:

 “כל יריבה חזקה בתחרות הזו. כל קבוצה ראויה לכבוד, במיוחד באיירן מינכן, שזכתה בתארים רבים. זו קבוצה שתמיד מוכנה לתת את הכל. אנחנו צריכים לכבד אותם בדיוק כמו מנצ’סטר סיטי.”

פתח ואלוורדה והמשיך

“בחצי הגמר יש לנו הרבה איכות וננסה כמיטב יכולתנו להגיע אל הגמר. אני סומך על הקבוצה. אנחנו יודעים שיש לנו יריבה מאוד טובה , שאנחנו צריכים לכבד אותה. יש להם שחקנים נהדרים. אבל אנחנו מגבים את עצמנו ויכולים להגיע לגמר. זו הפעם הראשונה שאני משחק מול באיירן ואני מצפה לזה, אני מנסה להעריך רגעים כאלה. זה כבוד גדול לשחק במשחקים כאלה.”

על מוסיאלה: “ג’מאל מוסיאלה הוא שחקן נהדר, עדיין צעיר וכבר השיג הרבה. צריך לכבד אותו. הוא כבר עשה את ההבדל בהמון משחקים. אבל אני מקווה שנהיה טובים יותר מבאיירן מחר”.

לבסוף נשאל ואלוורדה על טוני קרוס הותיק ופרגן לחברו לקבוצה: “טוני הוא שחקן גדול. זה ממלא אותי בגאווה וכבוד לשחק לצידו. אני לומד ממנו הרבה וגם מלוקה מודריץ’, ואני תמיד רוצה לעזור לקבוצה”.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן