מאדום-לבן לשחור-לבן | רפא סילבה בדרך לבשיקטאש

הקשר הפורטוגלי בדרך לקבוצה הטורקית לאחר 8 שנים בבנפיקה | כל הפרטים

רפא סילבה בדרך לבשיקטאש.

הקשר הפורטוגלי, בן ה-31, יעזוב בעוד מספר ימים את הנשרים מליסבון וימריא לטורקיה לקראת החתימה הרשמית. סילבה עוזב את בנפיקה לאחר כמעט 8 שנים, אחרי שהגיע אליהם מבראגה תמורת 16 מיליון יורו בספטמבר 2016. סילבה יגיע לטורקיה כשחקן חופשי, מה שהקל מוד על העסקה לצאת לפועל.

בשמונה השנים בבנפיקה שותף סילבה ב-326 משחקים בכל המסגרות, בהם כבש 94 שערים ובישל 79 נוספים. הוא זכה ב 6 תארים – 3 אליפויות, שני סופרקאפ פורטוגלי וגביע פורטוגל. העונה האחרונה הייתה הטובה ביותר של סילבה באדום, כשהוא שותף ב-52 משחקים, כבש 22 שערים והוסיף 15 בישולים.

כעת הוא יגיע לבשיקטאש הטורקית, ויהיה הרכש הראשון של מאמנה החדש ג’יובאני ואן ברונקהורסט. סילבה הוא שחקן ורסטילי ויכול להיות מתופקד בכל אחד מעמדות ההתקפה, אם כי הוא הכי אפקטיבי בכנף ימין, שם יוכל לעזור באופן המיטבי ביותר לקבוצה מאיסטנבול.

בשיקטאש החתימה בקיץ שעבר לא מעט שחקנים מרשימים כמו ז’יאן אוננה מלאנס, דניאל אמארטיי מלסטר, אנטה רביץ’ ממילאן, אוקסלייד צ’מברליין מליברפול, מילוט ראשיצה מנוריץ’ ועוד. למרות ההחתמות המרשימות, הקבוצה לא הצליחה לעמוד בציפיות. בשיקטאש סיימה את העונה במקום ה-6 בלבד ובמרחק עצום של 33 נקודות מצמד הענקיות פנרבחצ’ה וגלאטסראיי שרבו על האליפות עד המחזור האחרון של העונה. למרות ההאכזבה בליגה, בשיקטאש התנחמה בזכייה מספר 11 בגביע הטורקי, אחרי נצחון 1:2 בגמר על טרבזונספור, מה שגם העניק להם את הכרטיס לליגה האירופית בעונה הקרובה.

1 תגובה
  1. כפיר כותב

    אנדרייטד

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן