מאוריציו סארי מחזיק בהצעות מיוון, אנגליה ואיטליה

המאמן האיטלקי קיבל מספר הצעות מקבוצות בליגות הבכירות באירופה | כל הפרטים

מאוריציו סארי מבוקש במספר קבוצות ברחבי אירופה.

המאמן האיטלקי סן ה-65 מעורר עניין בקבוצות מיוון, איטליה ואנגליה, והוא שוקל את צעדיו לקראת הקיץ הקרוב.

לפי העיתונאי ג’יאנלוקה די מאריציו, פנאתנייקוס היוונית פנתה לסארי עם הצעה גדולה אך נראה שהוא ידחה את ההצעה של מחזיקת הגביע היווני. הסיבה לסירובו של סארי היא ככל הנראה התעניינות שהוא מקבל מצד מספר מועדונים באיטליה ובאנגליה. המועדון היווני צפוי להתמקד ביעדים אחרים, ועל פי מספר דיווחים הוא ייתמקד בברונו ג’נסיו ובמאמן באיירן מינכן לשעבר ניקו קובאץ’.

גם לסטר האנגלית מעוניינת להחתים את סארי, לאחר עזיבתו של אנצ’ו מארסקה לצ’לסי. לסטר מחפשת מאמן עם סגנון דומה של משחק לחץ, וסארי בהחלט עונה על הדרישה. שמו של סארי עלה גם בהקשר של חזרה לאקסית לאציו, שסיימה את העונה החולפת במקום ה-7 באיטליה, ותשתתף בקונפרנס ליג בעונה הבאה. במידה ונשיאה של לאציו, קלאודיו לוטיטו, יחליט לפטר את איגור טודור – סארי נשקל כמחליף.

סארי, בן ה-65, עשה את הפריצה הגדולה בזמן שאימן את נאפולי בין השנים 2015 – 2018. סארי וקבוצתו הצליחו להתחרות בצורה מכובדת במשך כמה עונות ליובנטוס, אך לא הצליחו לקחת ממנה את האליפות. אחרי שעזב את נאפולי הוא הגיע לצ’לסי, אותה הוא אימן במשך עונה אחת. משם, עבר סארי ליריבה השנואה של נאפולי – יובנטוס, אך גם שם הוא החזיק מעמד עונה אחת לפני שפוטר לאחר שזכה באליפות. משם, עבר סארי ללאציו, אותה הוא אימן עד חודש מרץ האחרון.

1 תגובה
  1. כפיר וילנסקי כותב

    לסטר תוכל להתאים לו וזה גם יהיה מועדון בו הוא אולי יוכל לפתח את הסאריבול שלו בשקט יחסי ועם הסכומים שהקבוצות האנגליות מקבלות הוא יוכל להתחזק בצורה ראוייה

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן