מחפש דרך חדשה | סרג’י רוברטו בודק אופציות למעבר

סרג'י רוברטו יעזוב את ברצלונה אחרי 14 שנים, והוא מחפש בית חדש לעבור אליו.

ימיו של סרג’י רוברטו בבארסה ככל הנראה ספורים. השינויים על הקווים בברצלונה גרמו לשחקן לשנות כיוון מאחר והאנזי פליק לא מעוניין שהמגן הספרדי ימשיך. חוזהו של השחקן עתיד להסתיים ב-30 ליוני והוא לא צפוי לקבל הארכת חוזה. בכך יעזוב את המועדון בו הוא גדל. את הופעת הבכורה ערך הקשר נגד סאוטה ב-2010 ומשם שיחק בקבוצה הבוגרת ב-14 שנים האחרונות.

כידוע, לסרג’י רוברטו יש קשר מאוד אוהב לברצלונה, והוא לא מוכן להתחרות נגד המועדון עימו הוא כל כך מזוהה. לכן, הספרדי מעדיף לשחק במקום אחר באירופה ולא בלה ליגה. העדיפויות הן פרמייר ליג או בונדסליגה. במידה ולא ימצא קבוצה באחת משתי הליגות האלו, סביליה תיגש למשא ומתן כדי להנחית אותו אצלה בקבוצה. ג’ירונה שאיבדה את אלייש גרסיה וולנסיה מועמדות גם הן לקלוט את רוברטו.

סרג’י רוברטו הוא אחד השרידים האחרונים לתקופת הזהב של ברצלונה, עם טרבל בשנת 2015 ומספר תארים רב. אחד הרגעים הזכורים ביותר של הקשר/מגן היה נגד פ.ס.ז’ בקאמבק בקאמפ נואו, כאשר כבש את השער שהעלה את ברצלונה לשלב רבע גמר ליגת אלופות. כעת, קפטן בארסה יסיים את תפקידו במועדון ויותיר את סרט הקפטן לטר שטגן שיהפוך להיות הקפטן הראשי של הקבוצה.

ברצלונה ללא ספק חוותה את אחת העונות הקשות ביותר שלה. דווקא עונה אחרי החזרת האליפות, הקטאלונים לא היו פקטור במאבק, וראו כיצד ריאל שוב מגדילה מהם את פער האליפויות לתשע. בעקבות העונה, הנהלת ברצלונה החליטה לעשות מהפך, פיטרה את צ’אבי, ועכשיו הם מראים לקפטן את הדרך החוצה מהמועדון. ראשי ההנהלה מאמינים כי רק מהפכה באנשים המובילים תוכל להחזיר את האליפות לחבל קטאלוני

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן