מייקל קאיודה על הכוונת של קבוצות מהפרמייר ליג

אסטון וילה פתחה בשיחות עם כוכב פיורנטינה, גם טוטנהאם נמצאת במירוץ אחר השחקן | כל הפרטים

אסטון וילה מחפשת מגן ימני בקיץ הקרוב, כאשר עתידו של מאטי קאש לא ברור תחת אונאי אמרי. הקבוצה האנגלית לא יודעת מה יעלה בגורלו של קאש, כאשר הוא הוזכר כמועמד למועדון הפאר האיטלקי מילאן.

מי שעשוי להיות מחליפו של קאש ולנוע בכיוון השני, מהסרייה א’ לפרמייר ליג, הוא שחקנה של פיורנטינה מייקל קאיודה. אסטון וילה עוקבת מקרוב כבר זמן רב אחרי קאיודה, והיא מאוד מעוניינת להחתים את המגן.

על פי ההערכות, הקבוצה האיטלקית תדרוש כ-25 מיליון יורו על השחקן הצעיר.

קאיודה עדיין רק בן 19, אבל מדובר באחד מהכישרונות פורצי הדרך העונה בסרייה א’. הכישרון הצעיר שיחק קרוב ל-40 משחקים בכל המסגרות במדי סגנית אלופת הקונפרנס ליג, ולמרות גילו הצעיר הוא נחשב לאחד מהשחקנים המובילים בקבוצה.

לא רק אסטון וילה נמצאת במירוץ להחתמת המגן, כאשר גם טוטנהאם מעוניינת להחתים את קאיודה. אסטון וילה כבר הגישה הצעה ראשונית לפיורנטינה, והיא ממתינה לראות מה הקבוצה האיטלקית תחליט.

קאיודה הוכיח את הפוטנציאל שלו במדי פיורנטינה כבר בעונת הבכורה שלו בליגה הבכירה באיטליה, כשכבש פעם אחת והוסיף עוד 4 אסיסטים ב-37 משחקים, בהם שיחק 2906 דקות. אחת ההופעות הטובות שלו בעונה החולפת, הגיעה בתחילת העונה כאשר קאיודה זכה לשבחים רבים כשעזר לקבוצתו לרשום ניצחון נהדר 1:3 על נאפולי. לאחר המשחק המגן זכה לשבחים רבים במדינה, ומאז לא מעט קבוצות התעניינו בו.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן