מייקל קאריק חתם על חוזה חדש במידלסברו‏

קשר מנצ'סטר יונייטד ונבחרת אנגליה לשעבר, סיכם על חוזה חדש כמאמן הקבוצה מהצ'מפיונשיפ | כל הפרטים

מייקל קאריק נשאר במידלסברו.

המאמן האנגלי, בן ה-42, חתם על חוזה חדש ל-3 שנים בקבוצה מהצ’מפיונשיפ, והוא יאמן את הקבוצה עד סוף עונת 2026/27.

‏קאריק, שנחשב לאחד השחקנים המעוטרים ביותר בכדורגל האנגלי, הצטרף למידלסברו באוקטובר 2022.‏ בעונה שעברה הוא הגיע עם הקבוצה עד לחצי גמר גביע קרבאו‏‏ למרות רשימת פציעות ארוכה, ובנוסף הוא הגיע לפלייאוף הצ’מפיונשיפ. בעונה החולפת סיים קאריק עם מידלסברו במקום השמיני בצ’מפיונשיפ. למרות שהוא נמצא בתפקיד רק 20 חודשים, קאריק הוא המאמן שמכהן הכי הרבה זמן מבין ששת המאמנים האחרונים של מידלסברו, שבאו והלכו מאז ‏‏פוטר מהמועדון אייטור קראנקה, מאמן מכבי תל אביב לשעבר‏‏ בשנת 2017.

קאריק אמר לאחר חתימתו על החוזה החדש לאתר הרשמי של המועדון כי: ‏”תמיד הייתי די רגוע בקשר להישארות במועדון. אני חושב שיש את החיבור הזה, את האמון הזה ואת האמונה בתוך המועדון וזה מאוד חשוב.‏ בהחלט יש לנו את החיבור בין הצדדים – וזה מה נותן לי את התחושה הנהדרת שהייתה לי כשנכנסתי לראשונה בדלת הראשית כמאמן מידלסבורו.‏ זה מרגיש כמו צעד גדול, ככותרת, כהצהרה, אבל באמת שזה לא משנה שום דבר שאני עושה או איך שאני ניגש לזה – זה פשוט ממשיך את מה שאנחנו מנסים להשיג”.‏

מידלסברו היא קבוצתו הראשונה של קאריק כמאמן ראשי, כאשר שחקן העבר אימן למשך שבועיים כמאמן זמני את מנצ’סטר יונייטד לאחר פיטוריו של אולה גונאר סולישאר. כעת הוא ימשיך בקבוצה מהליגה השנייה, בתקווה להעלות אותה לפרמיירליג בקרוב.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן