מילאן מחפשת אלטרנטיבות ליושוע זירקזיי, ממפיס דפאיי יגיע?

החלוץ ההולנדי הצטרף לרשימת המועמדים לעמדת החלוץ ברוסונרי, גם אמרדין דמירוביץ' מועמד | כל הפרטים

מילאן ממשיכה בחיפוש אחר חלוץ חדש לאחר עזיבתו של אוליבייה ז’ירו אל לוס אנג’לס.

ה’רוסונרי’ כבר הודיעו לבולוניה כי יממשו את סעיף הרכישה על יושוע זירקזיי ההולנדי, העומד על 40 מיליון יורו, אך עוד לא סיכמו עם השחקן. מנצ’סטר יונייטד הצטרפה למירוץ להחתמת החלוץ ההולנדי, ומילאן מחפשת אלטרנטיבות.

לאחר הפרסום על מועמדותו של ארטם דובביק, חלוצה האוקראיני של ג’ירונה אשר סיים כמלך השערים של הליגה הספרדית עם 24 שערים, ממפיס דפאיי ואמרדין דמירוביץ’ נוספו לרשימת המועמדים של מילאן.

ממפיס דפאיי ההולנדי הודיע כי יעזוב את אתלטיקו מדריד מיד עם תום חוזהו בסוף יוני הקרוב. ממפיס, אשר משחק בנבחרת הולנד ביורו, רשם במדי הקולצ’ונרוס 40 הופעות בהם הבקיע 13 שערים ובישל 2 נוספים. העונה החלוץ ההולנדי הבקיע 5 שערי ליגה בלבד, כאשר הוא נעדר מלא מעט משחקים עקב פציעות.

מועמד נוסף שהצטרף לרשימת השמות של מילאן לעמדת החלוץ הוא אמרדין דמירוביץ’, חלוצה הבוסני של אאוגסבורג הגרמנית. דמירוביץ’, בן ה-26, שיחק העונה 34 משחקים במדי הקבוצה הגרמנית, בהם הוא רשם 15 שערים ובישל 10 נוספים. במידה ותחליט להביאו, הקבוצה האיטלקית תצטרך להיכנס למשא ומתן עם אאוגסבורג מכיוון שחוזהו של החלוץ בתוקף עד שנת 2026.

דמירוביץ’ גדל בהמבורג וברד בול לייפציג, אך לא מצא את מקומו בבוגרים. לאחר השאלות רבות הוא הגיע לפרייבורג בשנת 2020. גם בפרייבורג החלוץ הבוסני לא הרשים יתר על המידה, וב-2022 הוא הצטרף לאאוגסבורג, וכבר בעונתו הראשונה הוא הבקיע 8 שערים ובישל 6 נוספים. בסך הכל במדי הקבוצה לדמירוביץ’ יש 23 שערים ו-16 בישולים ב-66 הופעות. בנוסף לתפקידו כחלוץ מרכזי, דמירוביץ’ יכול לשחק בעמדות הכנף בהתקפה. במידה ומילאן תחליט להביאו, סכום הרכישה ינוע בין 18 ל-25 מיליון יורו.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן