מי יהיה הכי שווה | ההעברות העתידיות היקרות ביותר

CIES - הרשות לסטטיסטיקה ומחקר בכדורגל מפרסמת מחקר חדש, ובו היא מעריכה מי יהיו השחקנים שיימכרו בהכי הרבה כסף בשנים הקרובות מחוץ לחמש הליגות הבכירות באירופה. השליטה של הליגה הפורטוגלית, כוכב העתיד של ריאל מדריד והכישרון מאייאקס. וגם: בכמה יימכר אוסקר גלוך?

המגזין השבועי של הרשות למחקר וסטטיסטיקה בכדורגל – CIES , מציג מחקר חדש, בו הוא סוקר את ההעברות היקרות ביותר שעתידות להתרחש אל מחוץ חמש הליגות הבכירות באירופה.  הדירוגים נערכו על בסיס מודל סטטיסטי, הסוקר כ-6,200 העברות שבוצעו בעשור האחרון ולפיהם בונה את הדירוג.

הליגה הפורטוגלית הבכירה מובילה את הטבלה, כאשר בשלושת המקומות הראשונים ברשימת ההעברות העתידיות הגבוהות ביותר נמצאים שחקנים מהליגה בפורטוגל. במקום הראשון נמצא אנטוניו סילבה, הבלם הפורטוגלי בן ה-20 המשחק בבנפיקה ליסבון, כשהעברתו העתידית מוערכת בסכום של לא פחות מ-114 מיליון אירו.

במקום השני ממוקם ז’ואאו נבס, גם הוא מבנפיקה, כאשר גובה ההעברה העתידית שלו מוערך ב-95 מליון אירו. במקום השלישי נמצא גונסאלו אינאסיו מספורטינג ליסבון, עם גובה ההעברה משוער של 87.4 מיליון אירו.

אנדריק מפלמייראס, כוכבה העתידי של ריאל מדריד ששילמה עליו 45 מיליון אירו, הוא השחקן שמשחק מחוץ לאירופה שממוקם במקום הגבוה ביותר ברשימה. הכישרון הצעיר נמצא במקום הרביעי בטבלה, עם גובה העברה עתידי המוערך כרגע בכ-80 מיליון אירו, במידה ויעזוב את ריאל מדריד בשלב מסוים בקריירה.

בהמשך ניתן למצוא שחקנים המשחקים בקבוצות מהליגות בהולנד ופורטוגל, כאשר במקום החמישי ממוקם עוסמאן דיומאנדה, גם כן מהליגה הפורטוגלית מספורטינג ליסבון, שזכה השנה עם נבחרת חוף השנהב בגביע אפריקה לאומות. העברתו העתידית של דיומאנדה מוערכת בסכום של 78.4 מיליון אירו. אחריו ברשימה נמצא יורל האטו, בן ה-18 מאייאקס, עם סכום העברה עתידי המוערך ב-78 מיליון אירו.

בגזרת הכדורגלנים המשחקים אל מחוץ ליבשת אירופה, מלבד אנדריק נמצאים ברשימה עוד שחקנים, בין היתר ניתן למצוא ברשימה את שמותיהם של פדרו, הברזילאי בן ה-26 מפלמנגו, עם סכום ההעברה עתידי של 42 מיליון אירו, ואת פוליניו, בן ה-23 מאתלטיקו מיניירו, עם סכום העברה דומה של 42 מיליון אירו.

לפי המחקר של CIES, בבונדסליגה האוסטרית השחקן שסכום העברתו העתידית הוא הגבוה ביותר הוא לא אחר מאשר כוכב נבחרת ישראל אוסקר גלוך, כשסכום ההעברה העתידי שלו מוערך בכ-36 מיליון אירו. זלצבורג רכשה את גלוך לפני כשנה וחודשיים תמורת 7 מיליון יורו, כך שלפי המחקר החדש היא תוכל להרוויח על הכישרון הישראלי קרוב ל-30 מיליון יורו.

1 תגובה
  1. אלמוג כותב

    פורטוגל ובנפיקה בפרט זה מפעל לייצור כוכבי כדורגל.
    שימו לב על הדור שלפני CR7 לדור שאחריו, כמה כוכבים, איזו נבחרת, הבן אדם השפיע על כל האומה במקצוע שלו.

    בעוד כמה חודשים יסיים שוב כאלוף אירופה.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן