🚨מכריסטיאנו רונאלדו, עומר אצילי ועד מרוואן פלאיני | שלב שמינית גמר ליגת האלופות של אסיה

אנחנו מן הסתם נתרכז בעומר ואצילי והקבוצות הסעודיות אבל גם בצד המזרחי היכן שמשחקות הקבוצות מיפן וקוריאה יש משחקים מעניינים

🚨אחרי שלב הבתים הארוך (10 בתים) היום נערכה הגרלת שמינית גמר ליגת האלופות של אסיה שמחולקת לשניים עקב הרצון לצמצם את זמן הטיסות – חצי מזרחי (בכתום) וחצי מערבי (בכחול).

בצד המערבי סביר להניח שהקבוצות הסעודיות יתקשו במיוחד, אבל כן תהיה פיקנטריה בדמות המפגשים של אל הילאל הסעודית מול ספהאן האיראנית.

אל נאסר של כריסטיאנו רונאלדו וסאדיו מאנה תתמודד מול אל פאייחה והם לא אמורים להתקשות מול מי שבמקום ה- 11 בליגה הסעודית והפסידה להם 1:3 במשחק בינהם לפני חודשיים.

מר ליגת האלופות יעשה זאת גם באסיה? (קרדיט תמונה: CNN)
מר ליגת האלופות יעשה זאת גם באסיה? (קרדיט תמונה: CNN)

אל איתיחאד שכזכור הובסה השבוע בידי אל נאסר ומה שנשאר לאלופה היוצאת זה רק ליגת האלופות של אסיה, על כן רוב הסיכויים הם שבנזמה ומאמנו גז’ארדו יתנו הכל במפעל הזה ועל כן כדאי ליריבתם האוזבקית נובהאור להיזהר, מצד שני יש לה ניסיון מול ענקיות סעודיות שכן בשבלב הבתים היא שיחקה מול אל הילהאל וסיימה איתה בתיקו 1:1 במפגש הראשון בינהן.

לגבי עומר אצילי ואל עין, הם יפגשו בשמינית את נסאף קארשי האוזבקית כשלפי אורי לוי ובאבאגול מדובר באחד האצטדיונים הביתיים במרכז/מערב אסיה.
תאורטית אם אצילי ואל עין יעברו את השלב הזה הם יכולים לפגוש את כריסטיאנו רונאלדו בקרב הגדול של מספרי 7.

עומר אצילי - 7 הסגול. יפגוש את כריסטיאנו רונאלדו? (קרדיט תמונה: Aletihad News Center)
עומר אצילי – 7 הסגול. יפגוש את כריסטיאנו רונאלדו? (קרדיט תמונה: Aletihad News Center)

בצד המזרחי אחרי שהאלופה אורורה רד דיימונדס הודחה בבתים שתי הקבוצות היפניות הבכירות יוקוהמה וקוואסקי פרוטנלה רואות את עצמן ראויות לרשת את מקומה, אבל אל תזלזלו בקבוצות הקוריאניות ג’ונבוק ואולסן יונידאיי (כן, הרבה קבוצות ביפן ובקוריאה נקראות על שם חברות רכב/טלפון שנותנות להן חסות) שאמנם אינן מתאפיינות בכדורגל פיזי אבל זה סגנון משחק מאוד טכני ומעניין לצפייה. את מה שנשאר מהליגה הסינית (זוכרים שפעם היא משכה את הכוכבים הגדולים שהיו לקראת פרישה?) שהיום רק צל חיוור של מה שהייתה פעם, תייצג שנדונדג בה משחק הכוכב האהוב בתולדות מנצ’סטר יונייטד מרוואן פלייאיני שכבש עד עכשיו 11 שערים העונה (בהחלט מספרים מרשימים) והיא תפגוש את קופו שלא אמורה להקשות עליה יותר מידי, שכן היא ירדה בסיום העונה הנוכחית לליגה השנייה ביפן (הליגה שם משוחקת לפי שנה קלנדרית).

גדול בסין ועדיין משחק - מרוואן פלאיני (קרדיט תמונה: X)
גדול בסין ועדיין משחק – מרוואן פלאיני (קרדיט תמונה: X)
2 תגובות
  1. רונן כותב

    הלוואי כריסטיאנו יזכה ויגוון קצת את סט התארים שלו.

  2. בר כותב

    יאללה 6 ליגת האלופות לכריסטיאנו 😀

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן