🚨מכת פציעות לווסטהאם – לוקאס פאקטה וג’ארוד בוואן מצטרפים לרשימת הפצועים של דייויד מויס

לוקאס פאקטה וג'ארוד בוואן שנפצעו במהלך משחק הגביע נגד בריסטול סיטי יחסרו לדיויד מויס במשחקי הקבוצה הקרובים. לבוואן צפויה היעדרות של בין שבועיים לשלושה בעוד פאקטה צפוי להיעדר מהמגרשים לתקופת זמן של כחודשיים

🚨 לוקאס פאקטה וג’ארוד בוואן נפצעו במשחק הגביע נגד בריסטול סיטי וצפויים להיעדר לתקופה הקרובה מהמגרשים

הצרות של דייויד מויס ממשיכות וכעת לרשימת הפצועים של המאמן הסקוטי מצטרפים גם לוקאס פאקטה וג’ארוד בוואן שנפצעו במשחק הגביע האחרון של הפטישים נגד בריסטול סיטי שהסתים בתיקו 1-1.

בוואן נאלץ לרדת מהמגרש ברגעי ההכרעה של המשחק לאחר שנפצע בקרסול, ולא יהיה כשיר בזמן למשחק החוזר בגביע.  אולם פציעתו אינה נראית חמורה כפי שחשבו בהתחלה ויש תקווה בווסטהאם שהוא יחמיץ רק משחק אחד בפרמיירליג,  הביקור אצל שפילד יונייטד בשבוע הבא.

עם זאת, פציעתו של פאקטה בשוק מדאיגה יותר. הברזילאי צלע במהלך הניצחון על ארסנל בסוף החודש שעבר והחזיק מעמד בקושי עשר דקות עם חזרתו להרכב נגד הרובינס לפני שסבל מפציעה חוזרת ובווסטהאם חוששים שהוא ייעדר בין שמונה לעשרה שבועות.

עם חסרונו של אנטוניו שעדין לא הצליח לחזור לכשירות מלאה מפציעתו ומוחמד קודוס שנעדר גם כן מהסגל לטובת אליפות אפריקה, ההתקפה של ווסטהאם נמצאת בצרות גדולות.  דייויד מויס ייחסר את כל שלושת שחקני ההתקפה שלו בתקופה הקרובה – פאקטה, קודוס, ובוואן שכבשו ביחד 57% מסך השערים העונה של הקבוצה בפרמיירליג  – 19 שערים מתוך 33.

בעקבות הפציעות המרובות ולאור העובדה כי כל שחקני ההתקפה הבכירים בסגל של ווסטהאם לא כשירים או זמינים לרשותו של המאמן הסקוטי, נראה כי הפטישים יאיצו את המאמצים לצרף לסגל שלהם שחקן התקפה כבר במהלך חלון ההעברות הנוכחי, כאשר ע”פ דיווחים ינסו להחתים את ג’ק קלארק שחקן הכנף מסנדרלנד או את סטיבן ברחוויין מאייאקס.

1 תגובה
  1. דן כותב

    אכלו אותה חזק

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן