🚨ממפיס דפאיי לא ימשיך בעונה הבאה באתלטיקו מדריד

אתלטיקו מדריד תפרד ביוני הקרוב מהחלוץ ההולנדי

אתלטיקו דה מדריד תפרד מעוד שחקן בכיר הקיץ.
אחרי מריו הרמוסו וסטפן סאביץ’, השם הנוסף שלא יישאר במועדון בשנה הבאה הוא ממפיס דפאי.

בשבועות האחרונים מנהלת אתלטיקו מנהלת משא ומתן עם סביבת ממפיס כדי לראות אם יש מקום להאריך את החוזה שלו (שיפוג בחודש יוני, אך ניתן היה לחדשו רק אם יתקיימו תנאים מסוימים), אך בסופו של דבר לא הושגה הסכמה. ממפיס דפאי יעזוב את אתלטיקו מדריד כשחקן חופשי בסוף השנה.

עתידו של דפאי עוד לא ידוע, כשההולנדי מחכה למצוא את הפרויקט המתאים עבורו.
ישנם אלו שמעבירים את שמו בין קבוצות שונות באיטליה ואנגליה, אבל נכון להיום אין משא ומתן מתקדם עם אף מועדון. בנוסף, לשחקן יש מחזרות רבות בסעודיה. מועדונים בכירים מהמדינה הערבית לבטח כבר החלו לגשש עם נציגיו של השחקן.

ממפיס (בן 30) עוזב את אתלטיקו לאחר 40 משחקים רשמיים, 13 שערים ו-2 בישולים. שיא העונה שעברה היה בוודאי השער בשמינית הגמר של ליגת האלופות מול אינטר מילאנו, שהוביל לדו קרב הפנדלים. דפאיי סבל מלא מעט פציעות אשר הגבילו אותו בקריירה שלו במועדון האדום-לבן, ובסך הכל הוא רשם קדנציה סבירה במועדון עם כמה רגעים טובים אך לא עם יותר מדי רגעים משמעותיים עבורו ועבור המועדון.

אתלטיקו מדריד מצידה מחפשת חלוץ חדש. אלברו מוראטה נשאר, אבל זה תלוי בהצעות שעשויות להגיע עבורו: יש לו סעיף שחרור של 15 מיליון יורו.

ברשימות של המועדון נמצאים “הדוב האוקראיני” ארטם דובביק מג’ירונה לו יש סעיף שחרור בגובה של 40 מיליון יורו וסרהו ג’יראסי שיכול לעזוב את שטוטגרט תמורת סעיף של 17.5 מיליון יורו בלבד, כשגם מילאן מנהלת שיחות עם החלוץ הגנאי המחוזר.
גם בורוסיה דורטמונד מחזרת סביב ג’ראסי.

עוד שם בפנקסים של המועדון הוא זה של חלוץ ליל – ג’ונתן דייויד.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן