ממשיך בבירה: דור מיכה האריך את חוזהו בבית”ר ירושלים

הקשר ימשיך בבירה לעונה נוספת לאחר הסדרת העניינים הכספיים | כל הפרטים

דור מיכה נשאר בבית”ר ירושלים.

המועדון מהבירה הודיע היום (שני) כי הקשר ההתקפי ימשיך במועדון לעונה נוספת. החתימה הרשמית מגיעה לאחר מספר שבועות של משא ומתן בין הצדדים, כאשר המחלוקת העיקרית הייתה שכרו של הקשר. בעונה שעברה הקשר הושאל מהפועל באר שבע שהשתתפה בכמחצית משכרו. עם סיום העונה הסתיימה גם תקופת ההשאלה, והשחקן התבקש לקצץ בשכרו על מנת להישאר בקבוצה.

השחקן אמר לאחר ההארכת חוזהו כי: “אני גאה ונרגש להמשיך במועדון המדהים הזה, שהפך להיות חלק ממני בשנה האחרונה. היה לי ברור שאני רוצה לשחק בעונה הזאת רק פה ואני מודה לבעלים, להנהלה ולצוות המקצועי על האמון בי. יש לנו שאיפות ומטרות גבוהות השנה ואני מחכה רק לצאת לדרך”.

המנהל המקצועי של בית”ר, אלמוג כהן, אמר לאחר ההודעה: “דור היה אחת המטרות החשובות שלנו ואני שמח שהצלחנו לסגור את העניין הזה כבר בתחילת הקיץ. בתור שחקן ותיק ואנרגטי הוא ימשיך לתרום לנו על המגרש וגם מחוצה לו. אנחנו מאמינים בו ובטוחים שיעזור לנו לעמוד במטרות לעונה הקרובה”.

מיכה הגיע לבית” בקיץ שעבר בעסקת השאלה מהפועל באר שבע. הוא רשם 25 הופעות במדי הקבוצה, בהן הוא כבש 2 שערים והוסיף 4 בישולים. המהפך העיקרי עבור מיכה היה עם עזיבתו של המאמן יוסי אבוקסיס והגעתו של ברק יצחקי, שהפך את הקשר לאחד משחקני המפתח בקבוצה.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן