ממשיכה להתחזק: אבל רואיז חתם בג’ירונה

מעברו של החלוץ הספרדי הוכרז רשמית, והוא יהיה שחקן ג'ירונה עד 2029 | כל הפרטים

אבל רואיז מצטרף לג’ירונה.

היום (חמישי) הגיעה ההכרזה הרשמית על מעברו של רואיז בן ה-24 מבראגה הפורטוגלית לקבוצה המפתיעה של הליגה הספרדית בעונה החולפת. החלוץ הספרדי עבר את הבדיקות הרפואיות שלו במועדון, וחתם על חוזה ל-5 השנים הקרובות, עד קיץ 2029.

ג’ירונה תשלם למועדון הפורטוגלי 8.5 מיליון אירו + בונוסים, והחלוץ יצטרף למחנה האימונים של הקטאלונים לקראת העונה הקרובה.

רואיז החל את הקריירה שלו בקבוצות הצעירות של ולנסיה בספרד, עד שהסקאוטים של ברצלונה שמו עין על הכישרון הצעיר והחתימו אותו ללה מאסיה. כבר בגיל 17 רואיז זכה להופעות הבכורה שלו בקבוצת המילואים וגם בקבוצה הבוגרת, אך לאחר שלא הרשים עבר בהשאלה עם אופציית רכישה ב-2020 לבראגה. בראגה שהייתה מרוצה מהחלוץ הפעילה את סעיף הרכישה על סך 8 מיליון אירו והחתימה אותו על חוזה ל-4 עונות.

במהלך התקופה שלו בפורטוגל רשם רואיז הישגים מרשימים מאוד. הוא סיים את קמפיין הגביע הפורטוגלי ב-20/21 כמלך השערים,הוא היה השחקן המוביל של בראגה בקמפיין מרשים מאוד בליגה האירופית ב-21/22, במהלכו הוא כבש גם מול מונאקו בשמינית הגמר וגם מול ריינג’רס ברבע. רואיז רשם הישגים מכובדים גם במסגרת הבינלאומית. יש לו 88 הופעות בקבוצות הצעירות של ספרד, בהן כבש 53 שערים, ביניהם נמצא גם השער המהיר בתולדות יורו הצעירות – אחרי 20 שניות בלבד. ג’ירונה, שמעוניינת לשמור על מקומה בפסגת הליגה הספרדית גם בעונה הקרובה, מתחמשת הקיץ בלא מעט נשקים כשרואיז הוא האחרון והנוצץ מביניהם.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן