🚨מנצ’סטר יונייטד מתכוננת לינואר

🚨השדים האדומים מתחילים בהכנות מוקדמות לחלון ההעברות של ינואר.
למרות שמספר בעלי תפקיד במועדון הבהירו שמנצ’סטר יונייטד לא מתכננת רכש, מחלקת הסקאוטינג והגיוס של המועדון פועלת במרץ ונעשו פניות ללא מעט סוכנים בכדי לברר את מעמדם של מספר שחקנים.

במועדון בודקים את אפשרות מכירת אנתוני מרסיאל כבר בינואר (סעודיה?), וביונייטד בוחנים את אפשרות החתמתם של סהרו ג’יראסי הנפלא של שטוטגארט, טימו ורנר שלא מצא את מקומו בחזרה בר.ב לייפציג וגם דונייל מאלן של בורוסיה דורטמונד.

במחלקת הגיוס של המועדון מעוניינים להחתים גם בלם כשישנם מספר מועמדים בולטים כגון ז’אן קלייר טודיבו (ניס), אדמונד טאפסובה (לברקוזן), מארק גוהיי (קריסטל פאלאס), אנטוניו סילבה (בנפיקה) ועוד שני שחקנים פחות בולטים אך הם על הרדאר: אוסמן דיאומנדה (ספורטינג ליסבון) ובלמה הצעיר של אנדרלכט זנו דבאסט.

סביר להניח שבמועדון לא יחפשו להשקיע סכומי כסף גדולים בינואר ככה ששמות בכירים כמו סילבה (100 מיליון אירו), טודיבו וטאפסובה לא הכי ריאליים, וייתכן שבמועדון יחפשו לרכוש בלם צעיר (דבאסט לדוגמא אך כרגע אין דיווחים קונקרטיים עליו).

גם שמו של לני יורו, בלמה הצעיר של ליל עלה לא פעם במועדון. מדובר בבלם מבטיח שנמצא גם תחת מעקב מאד אדוק של ריאל מדריד, שאולי תתפתה לעשות מהלך לרכושו כבר בינואר בעקבות הפציעה של דוד אלאבה.

כאמור – למרות תחושות השקט סביב ינואר במועדון, ישנם סיכויים די גבוהים שמנצ’סטר יונייטד תנסה לבצע לפחות מהלך אחד בחלון ההעברות של החורף.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן