🚨מסיבות העיתונאים לקראת משחק העונה בספרד

🚨לקראת המפגש הישיר בין שתי המוליכות בלה ליגה, עלו מאמני הקבוצות מיצ’ל וקרלו אנצ’לוטי למסיבת העיתונאים לדבר על מצב הקבוצה, המשחק, ועוד.

ריאל מדריד מגיעה למשחק בברנבאו אחרי תיקו מתסכל בדרבי המדרידאי לאחר שספגה שער שוויון בדקה ה-93′, כשלאורך כל המשחק שיחקה עם בלם אחד בלבד. על פי דיווחים רבים בספרד, שני שחקני מפתח של הבלאנקוס עשויים לחזור כבר בשבת הקרובה: ״ויני כשיר לגמרי, רודיגר התאמן טוב היום, נבחן אותו מחר ונחליט.”

אנצ’לוטי

“המשחק מחר לא יכריע את האליפות אבל אחת הקבוצות יכולה לקחת צעד קטן קדימה, אבל מירוץ האליפות לא יוכרע. יש עוד הרבה נקודות על השולחן. מיצ’ל מושעה? תמיד חשבתי שהכדורגל תלוי בשחקנים. מאמן יכול לעזור לקבוצה אבל זה לא קריטי שהוא יהיה שם. אני הייתי מושעה מול סלטה וניצחנו. ג’ירונה משחקים נהדר העונה בליגה והם קבוצה נהדרת.”

אנצ’לוטי גם הביע את דעתו על רעיון הכרטיס הכחול שהסעיר את הרשת: “אני חושב שמה שאנחנו צריכים לעשות זה לפשט את הכדורגל כמה שאפשר. לעשות דברים קלים יותר, אבל כל שנה זה רק הולך ומסתבך. אני לא חושב שהכרטיס הכחול יקל על השופטים.”

מאמן הבלאנקוס הוסיף לדבר גם על סגל הקבוצה: “האם טוני קרוס צריך לחדש את החוזה שלו? אתה חייב לכבד את המבוגרים (צוחק). הדור הצעיר צריך לכבד את הדור המבוגר יותר. להחזיר את מיגל גוטיירז? הוא התפתח נהדר, הוא שחקן מפתח עבורם. בקיץ נדבר איתו ועם ג’ירונה ונראה.” כזכור, למגן הספרדי יש סעיף חזרה לריאל מדריד בשלושת השנים הבאות – עבור 8 מיליון אירו ב-2024, עבור 9 מיליון אירו ב-2025 ועבור 10 מיליון אירו ב-2026.

מיצ’ל:

מאמן ג’ירונה שכזכור הורחק מול ריאל סוסיאדד ולא יעמוד על הקווים בברנבאו, יצטרף לשורה של מושעים ופצועים מהצד הקטלוני: “אני רוצה להיות על המגרש בכל המשחקים וזה חבל ומצער אבל אני מקבל את ההרחקה שלי.לדעתי האדום היה לא פרופורציונלי, זה היה מוגזם, היו לנו תקוות שהערעור יתקבל אבל אין דבר, זה מאחורינו, זה קורה גם למאמנים אחרים. לשמחתי הקבוצה יודעת מה לעשות, נעשה את מה שאנחנו עושים טובים, יש לי צוות פנטסטי. אבל כן אין כמו להיות על המגרש ולהרגיש את המשחק מקרוב. אני אצעק הרבה ואני לא אוהב את זה בכלל. טוני וייה ודוויד לופס לא ישחקו, אנחל הררה ודיילי בלינד מורחקים. כבר שיחקנו העונה ללא כמה שחקני מפתח – דובביק נעדר, ואילייש גארסיה, והתחרינו תמיד. הקבוצה מוכנה לעשות את אותו הדבר. להגיע לסנטיאגו ברנבאו במצב כזה – זה ממש חלום עבורינו. ארטם דובביק לא עשה יותר מדי אימונים אבל אני מאמין שהוא יהיה זמין. שאר השחקנים בסדר.”

החלוץ האוקראיני המדובר התפוצץ העונה בליגה וכרגע מוליך את טבלת מלך השערים יחד עם בורחה מיוראל וג’וד בלינגהאם עם 14 כאלו. נוכחות הדוב יכולה להיות מפתח עבור הקטלונים מחר.

בדומה לקולגה האיטלקי שלו, גם מיצ’ל נשאל על חשיבות המשחק: “כמובן זה משחק חשוב מאוד כי אם ננצח נחזור לפסגה. אנחנו הולכים משחק אחר משחק. ג’ירונה לא נועדה לזכות באליפות כמו ריאל מדריד, ברצלונה או אתלטיקו מדריד. אנחנו גם לא סופרים נקודות לליגת האלופות אלא מסתכלים על המקום השישי בטבלה. הרעיון שלנו הוא להילחם על אירופה. הסנטיאגו ברנבאו מיוחד לכל קבוצה. אנחנו מרוצים מהמצב שלנו. אנחנו צריכים ליהנות. גג סגור? זו פעם ראשונה שאנחנו נשחק במצב כזה. ריאל מדריד קבוצה מצוינת ואנחנו יודעים שנצטרך לסבול, לבטח בהגנה, הם מאוד מהירים ביציאה קדימה וספגו מעט שערים. זו הקבוצה שעשתה הכי הרבה מסירות בשליש האחרון. אנחנו נהנים מהלחץ, זה לא לחץ אמיתי. אנחנו מתכונים בצורה רגילה ואני בטוח שיהיה לנו ערב מצוין.”

מיצ’ל גם הוסיף לדבר על החיסורים והבעיות של ריאל מדריד: “ראיתי לפני כמה ימים בדרבי את דני קרבחאל עושה משחק נפלא כבלם ואת לוקאס ואסקס בצד ימין. יש להם סגל נפלא ומאמן שמכיר היטב את הקבוצה שלו. העונה ריאל פתרה את כל הבעיות. נצטרך למנוע מהם לשחק כמו שהם רגילים. אני בטוח שנצטרך לסבול ונראה את ריאל בשיאה. נצטרך להיות אנחנו עצמנו. המשחק הזה הוא משחק ברמה עולמית, זה משחק מיוחד. אנחנו רוצים לעשות היסטוריה בסוף העונה. אבל גם אם ננצח את ריאל מדריד זה לא אומר שנהיה מועמדים לזכות באליפות. יישארו עוד 14 משחקים. אני בטוח שריאל מדריד וגם ברצלונה ינצחו הרבה. אם ננצח בברנבאו זה אומר שעשינו קפיצת מדרגה. נצטרך 85-90 נקודות כדי להילחם על אליפות, לנו יש 56. ריאל יכולה לעשות את זה. בדיוק כמו שברצלונה ואתלטיקו עשו את זה. אני חושב שזה לא הוגן ‘לדרוש’ מאיתנו את האליפות. הפסדנו רק משחק אחד העונה – נגד ריאל. השחקנים האלה נמצאים בעונה חלומית, המטרה שלנו היא לנצח וזה יום נפלא. אנחנו צריכים לשמור על הרגליים על הקרקע. אתלטיק בילבאו עושה עונה גדולה, גם ריאל סוסיאדד, בטיס, אלה המאבקים שלנו. העונה אנחנו משחקים ברמה גבוהה מאוד ומקווה שיהיה לנו פרס.”

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן