פרשת השחיתות של פיקה רוביאלס, מסי ונשיא אופ”א?

ההקלטות הסודיות של רוביאלס מהן עולה חשד כבד לשחיתות | כל הפרטים

נראה שהדרמה פשוט מסרבת לעזוב את המשרדים של ההתאחדות הספרדית לכדורגל. THE OBJECTIVE הספרדי חשף היום הודעות והקלטות דרמטיות בין לואיס רוביאלס, אלכסנדר צ’פרין ושחקני ברצלונה לשעבר ג’רארד פיקה וליאו מסי בנוגע למקור המימון של משכורות שחקני הבלאוגרנה במהלך תקופת הקורונה

בלאגן חדש ב-RFEF ו-UEFA.

THE OBJECTIVE הספרדי גילה היום מספר הודעות והקלטות שהוחלפו בין שחקני ברצלונה לשעבר ג’רארד פיקה וליאו מסי עם נשיא ההתאחדות הספרדית לשעבר לואיס רוביאלס ועם נשיא אופ”א אלכסנדר צ’פרין.

היוזמה היא של רוביאלס, שרצה להפנות כספי אופ”א לשחקנים על מנת לפצות אותם על אובדן השכר שנבע ממגיפת הקורונה.

השיחה הראשונה הייתה בין רוביאלס לפיקה, ששוחחו ב-2 באפריל 2020. בשיחת הטלפון הזו הביע פיקה (באישורו של ליאו מסי) את חשש הארגנטינאי על ההפחתה המשמעותית בשכרו שנגרמה ממגיפת הקורונה. זה מתקשר להחלטת ברצלונה כמה ימים לפני כן, שבחרה לקצץ בכ-70% משכרם של רוב שחקני הסגל – כתגובה למשבר הבריאותי שהשפיע גם על כלכלת המועדון.

“ההתאחדות תקצה בערך 50% מכלל התשלומים. היא תכסה את הפחתת השכר של השחקנים בליגה הראשונה, השנייה, השלישית, כדורגל הנשים ובפוטסל. את 50% הנותרים היא תחלק בהתאם לצרכים הנוכחיים של המועדונים שבמהלך משבר הקורונה לא הסכימו להפחית את משכורות השחקנים שלהם (25% למועדונים מקצועיים ו-25% למועדונים לא מקצועיים). מנגנון זה ייושם במהלך התקופה הנחוצה בשביל לכסות את הפחתות השכר שנגרמו לשחקנים.” הסביר נשיא ההתאחדות.

לאחר מכן דיבר רוביאלס עם צ’פרין, כששלח לו הודעה קולית בה הוא למעשה מדבר עבור פיקה ומסי: “הם אמרו לי בבירור, בבקשה, אף אחד לא יכול לדעת שאנחנו מדברים על הכסף שלנו כי אם אנשים ידעו, יהרגו אותנו. שלחתי לך את האודיו מההודעה של מסי, זה הקול שלי אבל ההודעה שלו.”

בהמשך רוביאלס מבטיח לצ’פרין ש’אפילו כלב לא יוכל לגלות’.

במילים אחרות, רוביאלס מעלה לפיקה את האפשרות להשתמש בכספי אופ”א כדי לפצות על ההפסדים הכספיים של השחקנים, אך שניהם מודעים לכך שאם זה יופץ בפומבי – זה יכול להשפיע בצורה מאוד שלילית על השחקנים שמחפשים להרוויח מהסידור הזה.

 

בגלל זה (כפי שרואים בצ’אט) רוביאלס מדגיש את הדאגה של ליאו מסי על שמירת הסודיות של המשא ומתן.

בצ’אט הנוסף מה-4 באפריל ניתן לראות כיצד רוביאלס חושב להסתיר את התוכנית שלו לממן את משכורות השחקנים הגדולים – בכך שישים באותו מסמך גדול את משכורות השחקנים ה’עניים’ ויסית את תשומת הלב מהגדולים.

עוד סקנדל סביב ההתאחדות הספרדית, עוד סקנדל סביב אופ”א.

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה) כותב

    מועדון עלוב!!!

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה) כותב

    נגריירה חרטא, זה חרטא, הכל חרטא.
    מועדון מביך

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן