מסנוור את אירופה | לוטשארל חירטרואידה בדרך לפריז

שחקן ההגנה ההולנדי שחווה עונת שיא במדי פיינורד ונבחרת הולנד מעורר עניין רב ברחבי היבשת. הקבוצה מעיר האורות כבר מחממת מנועים | כל הפרטים

לוטשארל חירטרואידה, המגן הימיני הורסטילי של פיינורד, מעורר עניין רב במועדוני ענק ברחבי אירופה.

על פי הדיווחים האחרונים, מספר מועדוני פריימרליג כבר הביעו עניין בשחקן, ונדמה כי פריז סן ז’רמן היא המועמדת הבולטת לקלוט אותו.

לצד שמות כמו טפסובה ולני יורו, גם שמו של חירטרואידה נמצא עמוק בתוך הפנקס של הצרפתים לקראת הקיץ הקרוב. המועדון הצרפתי טרם הגישה הצעה רשמית לקבוצה ההולנדית, אך היא מנסה להתקדם במהירות לסגירת הנושאים האישיים מול השחקן.

המגן ההולנדי בן ה-23, המתפקד גם כבלם, חווה עונת שיא מבחינה סטטיסטית בזירה המקומית. המגן כבש 8 שערים ובישל 5 נוספים, בדרך למקום השני בטבלת הליגה ההולנדית. לוטשארל, לצד חבריו להגנה בפיינורד, העמידו את חוליית ההגנה השנייה בטיבה בליגה לאורך העונה החולפת, כשספגו 26 שערים בלבד ב-36 מחזורים.

חירטרואידה נולד וגדל ברוטרדם, והחל את דרכו במחלקת הנוער של פיינורד. הוא הציג במהרה יכולות מרשימות בפן הפיזי וההגנתי לצד עוצמה התקפתית, שזיכו אותו לקבל הזדמנות בכורה בקבוצה הבוגרת כבר בגיל 16, כשעלה כמחליף במשחק גביע. חירטרואידה המשיך להציג את יכולותיו המרשימות, וככל שהעונות חלפו הוא זכה לקבל דקות נוספות בהרכב. השיא הגיע בעונת 2022/23, כאשר באותה עונה היה חירטרואידה בורג מרכזי בחוליית ההגנה של פיינורד כששיחק ב-30 משחקי ליגה בהם תרם חמישה שערים, בדרך לאליפות 16 בתולדות הקבוצה וראשונה מזה 5 שנים.

גם בזירה הבינלאומית זוכה המגן לדקות משחק מצידו של רונאלד קומאן המאמן ההולנדי. חירטרואידה זומן לסגל הנבחרת לקראת היורו הקרוב, ואף עלה מהספסל במהלך המשחק מול צרפת במסגרת שלב הבתים, לדקות משחק ראשונות אי פעם בטורניר. קיץ מסקרן עומד בפני המגן הצעיר, שחווה בצמד העונות האחרונות פריחה מקצועית אותה הוא ירצה למנף למעבר ראשון אל מחוץ למולדתו.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן