מסתמן: דני סבאיוס יישאר בריאל מדריד

הקשר הספרדי הוותיק מסרב לקבל הצעות, ועתיד להישאר עונה נוספת בקישור של אלופת ספרד | כל הפרטים.

דני סבאיוס צפוי להישאר עונה נוספת בבירת ספרד.

לאחר שלאחרונה צפו דיווחים שונים על רצונו של הקשר בן ה-27 לעזוב בעקבות החוסר בדקות, הקשר הספרדי מסרב לקבל הצעות מקבוצות שונות והבהיר כי הוא לא מעוניין לעזוב את המועדון. סבאיוס החליט להישאר במדריד, והוא עתיד לקחת חלק בקישור מלא הכוכבים של קרלו אנצ’לוטי גם בעונה הבאה.

סבאיוס, שבשבוע שעבר זכה בתואר ליגת האלופות השלישי שלו, שותף לאורך העונה האחרונה ב-27 משחקים בכל המסגרות, כשהוא בעיקר עולה מהספסל ונמנה כאופציה רביעית-חמישית בקישור של קרלו אנצ’לוטי. לאורך העונה החולפת כבש הקשר הספרדי שער אחד, אשר השלים מהפך והכריע את המפגש מול אוניון ברלין, בניצחון 3-2 במסגרת שלב הבתים בליגת האלופות. בנוסף לשער שכבש לקשר יש שני בישולים בלה ליגה.

סבאיוס החל את קריירת הבוגרים שלו בריאל בטיס, ועם ירידתה של הקבוצה לליגה השנייה ב-2014 הפך הקשר לשחקן הרכב בקבוצה והרשים מאוד. בשלושת העונות שלאחר מכן ערך סבאיוס 97 הופעות ליגה, ורשםם 7 שערים ו-9 בישולים במסגרות השונות. הוא הגיע אל ה’בלאנקוס’ ביולי 2017, וחתם על חוזה ל-6 שנים בקבוצה.

לאורך הקריירה במדריד שיחק הקשר 147 משחקים בהם כבש 7 שערים ובישל 14. עונת השיא שלו בקבוצה הגיעה לפני שנתיים, עונת 2022/23, אז תחת קרלו אנצ’לוטי הוא שיחק 30 משחקי ליגה, מרביתם פותח בהרכב. דני זכה עם הקבוצה בשתי אליפויות ספרד, גביע העולם לקבוצות שתי סופר קאפ ספרדי, וגביע סופר קאפ אירופי אחד.

למרות שנדמה כי הקריירה של דני לא תצליח ”לפרוח” אם יבחר להישאר בריאל ובספסל, ולמרות קצב הדקות היורד בהרכב וחוסר הזימון לסגל של נבחרת ספרד ליורו הקרוב, סבאיוס החליט להישאר באלופת אירופה ולהילחם על מקומו בהרכב. בעונה הבאה הוא ינסה להוכיח מחדש את מה שהוא הצליח להוכיח בצמד עונות ההשאלה בארסנל – שהוא שחקן הרכב לגיטימי גם בקבוצה גדולה.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן